1

عملکرد مدیریت شهری شیراز باعث درخشش نام این کلان‌شهر در رتبه‌های بالای وزارت کشور شد

  • کد خبر : 43936
  • 07 فروردین 1403 - 18:35
عملکرد مدیریت شهری شیراز باعث درخشش نام این کلان‌شهر در رتبه‌های بالای وزارت کشور شد
استاندار فارس در دیدار نوروزی با مدیریت شهری گفت: عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز باعث شد در رتبه‌های بالای وزارت کشور نام شیراز بدرخشد که حاصل تلاش و زحمات شما بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی معاونین و مدیران کل حوزه ستادی شهرداری شیراز به مناسبت سال جدید با استاندار فارس دیدار کردند.

محمدهادی ایمانیه، در این دیدار گفت: عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز باعث شد در رتبه‌های بالای وزارت کشور نام شیراز بدرخشد که حاصل تلاش و زحمات شما بوده است.

استاندار فارس به مسئله مسجد و محله‌محوری پرداخت و گفت: امسال اگر قرار است مشکلات در حوزه‌های مختلف حل رفع شود، راهی جز اینکه مسجد و محله‌محوری رفع مشکلات شود، نیست و اگر می‌خواهیم خدمتی کنیم بهتر است از دل محلات باشد.

سید ابراهیم حسینی نیز در این دیدار اظهار امیدواری کرد: در سایه دوستی، برادری و همراهی بخش‌هایی که در ارتباط با شورای اسلامی شهر و شهرداری است، مسیر موفقی طی خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ضمن قدردانی از نگاه مثبت استاندار فارس نسبت به عملکرد شورا و شهرداری گفت: علاقه‌مندیم با همکاری و همراهی شما به‌عنوان نمونه‌ای در سطح کشور زمینه این کار فراهم شود.

وی ضمن تشکر از استاندار فارس، جهت هماهنگی فعالیت‌های مشترک در سال گذشته پیشنهاد داد: این موضوع در دستور کار باشد تا هماهنگی و انسجام لازم صورت گرفته تا در کنار هم مسائل خرد و کلان این شهر را به‌گونه‌ای که شایسته و بایسته است به سرانجام برسانیم‌.

محمدحسن اسدی نیز گفت: ارسال گذشته اتفاق‌های خوبی نظیر جهش عمران، آسفالت، محرومیت‌زدایی رقم خورد و خیلی از پروژه‌ها به اتمام رسید که این مهم باهمت استاندار انجام‌شده است.

شهردار کلان‌شهر شیراز به بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۳ اشاره و اطهار کرد: در سال پیش رو شورای اسلامی شهر بودجه ۳۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی را مصوب و ابلاغ کرده است که امیدواریم بتوانیم مثل سال‌های گذشته محقق شود.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=43936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.