1

اسکان بیش از ۴۵۰۰ مسافر در کمپ سعدیه بلوار شهید وفایی 

  • کد خبر : 43990
  • 11 فروردین 1403 - 15:57
اسکان بیش از ۴۵۰۰ مسافر در کمپ سعدیه بلوار شهید وفایی 
شهردار منطقه یازده خدمت رسانی به مسافرین در کمپ سعدیه را بیش از ۴۵۰۰ مسافر اعلام کرد و گفت: ستاد خدمات سفر شهرداری منطقه یازده با تلاش شبانه روزی ضمن آماده سازی و تجهیز سالن ها پیش از نوروز در طول تعطیلات نیز به صورت شبانه روز در حال خدمت رسانی و پذیرش مسافران بوده است.

به گزارش آونگ پرس، علی فراشییان خدمت رسانی به مسافرین در کمپ سعدیه را بیش از ۴۵۰۰ مسافر اعلام کرد و گفت: ستاد خدمات سفر شهرداری منطقه یازده با مدیریت واحد فنی و عمرانی این منطقه، با تلاش شبانه روزی ضمن آماده سازی و تجهیز سالن ها پیش از نوروز در طول تعطیلات نیز به صورت شبانه روز در حال خدمت رسانی و پذیرش مسافران و زائران سومین حرم اهل بیت(ع) بوده است.

شهردار منطقه یازده پذیرش مسافرین را در این سالن با اجازه نصب چادر مسافرتی هر شب به طور معمول ۱۱۰ چادر دانسته و گفت: تا پایان تعطیلات نوروز و تا ۱۵ فروردین ماه ستاد خدمات سفر این منطقه فعال بوده و آماده پذیرش مسافرین خواهد بود.

گفتنی است دو بوستان نماز و سایه به صورت روباز با مدیریت واحد اجرایی و خدمات امور شهر منطقه یازده نیز پذیرای مسافران نوروزی بوده است، که بیش از ۴۰۰۰ چادر مسافرتی در بوستان ها استقرار یافت و حدود ۱۰۰۰ چادر مسافرتی در مساجد و حسینیه های سطح منطقه در ایام بارندگی مستقر شد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=43990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.