1
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس:

بهره مندی ۶۶۰ خانواده استان فارسی از تخفیفات فروش انشعاب برق ویژه طرح جوانی جمعیت

  • کد خبر : 44068
  • 20 فروردین 1403 - 14:40
بهره مندی ۶۶۰ خانواده استان فارسی از تخفیفات فروش انشعاب برق ویژه طرح جوانی جمعیت
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: در سال 1402 تعداد 660 خانواده دارای سه و چهار فرزند در استان فارس مشمول تخفیفات فروش انشعاب برق شدند.

به گزارش آونگ پرس ، دکتر محمدرسول تحفه بیان داشت: در راستای اجرای ماده ۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و اجرای سیاست های کلی این قانون، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خدماتی را هم برای مشترکان و هم برای پرسنل خود در نظر گرفت. وی توضیح داد: با توجه به الزام قانون برای مشترکان برق دارای سه فرزند زیر بیست سال، تخفیف ۵۰درصدی و برای مشترکان دارای حداقل چهار فرزند زیر بیست سال تخفیف ۷۰ درصدی فروش انشعاب برق در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۴۸۹ مورد تخفیف خرید انشعاب برق با مبلغی بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال به خانواده های دارای سه فرزند و ۱۷۱مورد تخفیف خریدانشعاب برق با مبلغی بالغ بر۸ میلیارد و ۵۶ میلیون ریال به خانواده های دارای حداقل چهار فرزند تعلق گرفت که در محدوده تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ۶۶۰ خانواده از تخفیفی به مبلغ ۲۴ میلیارد و ۵۸۴میلیون ریال بهره مند شدند.

وی تخصیص یک روز مرخصی در سالروز ازدواج، پرداخت سقف وام خارج از نوبت به پرسنلی که ازدواج کرده و یا صاحب فرزند سوم می شوند، تخصیص ۴ ماه دورکاری به بانوان باردار در ماه های آخر بارداری را از جمله تسهیلات در نظر گرفته از سوی شرکت جهت همکاران شرکت عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود: با انجام مجموعه اقدامات فوق بتوانیم ضمن جلب رضایت مشترکان در توجه به امر مهم فرزندآوری و ایجاد نسل جوان و شاداب کشور نقش مهمی ایفا نماییم.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=44068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.