1

تشکیل انجمن آموزشگاه های آزاد هنری استان فارس با هدف تربیت هنرمند در جامعه انجام شد

  • کد خبر : 44218
  • 29 فروردین 1403 - 14:07
تشکیل انجمن آموزشگاه های آزاد هنری استان فارس با هدف تربیت هنرمند در جامعه انجام شد
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: تشکیل انجمن آموزشگاه های آزاد هنری استان فارس با هدف تربیت هنرمند در جامعه امروز انجام شده است که خروجی ها آن باعث تقویت طرفیت هنر استان است.

آموزش هنر گفت: تشکیل انجمن آموزشگاه های آزاد هنری استان فارس با هدف تربیت هنرمند در جامعه امروز انجام شده است که خروجی ها آن باعث تقویت طرفیت هنر استان است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه در حوزه آموزش هنر بازوهای اصلی هنر و نبض آن در آموزشگاه های هنری است، گفت: آموزشگاهای آزاد هنری بدون هزینه های دولتی و با هزینه شخصی آموزش هنر را دارند و خروجی آنان هنرمندان شاخص جامعه است، بدون کوچکترین هزینه ای ک بر دولت تحمیل شود و بهتر است که بجای هزینه های هنگفت فرهنگسراها، هزینه برای آموزشگاه های آزاد و یا قید فعالیت در اماکن تجاری برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه انجمن ظرفیت جذب حمایت از سازمان ها و ارگان ها را دارند، اضافه کرد: امسال برای نخستین بار ۲ المپیاد ملی برگزار می شود و فضای معرفی و سنجش ظرفیت آموزشگاه های ما فراهم می کند که یکی از المپیادها مربوط به هنرستان های هنرهای زیبا و یکی هم آموزشگاه های آزاد می شود و تقویم المپیاد کاملا مشخص است و رقابت استانی تا کی هست و اول مهرماه اختتامیه اصلی این رویداد در تهران است.

موسوی نژادیان گفت: شیراز و فارس به عنوان مهد فرهنگ، تمدن و هنر ایران که در جهان هم شناخته می شود و لازم است آموزشگاه های آزاد با همکاری بیشتر به تقویت جایگاه هنر استان فارس و شیراز یاری رسانی کند.

 

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=44218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.