1

تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴

  • کد خبر : 44264
  • 29 فروردین 1403 - 18:45
تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴
شهردار کلان‌شهر شیراز از تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴ در خصوص پروژه‌های بزرگ‌مقیاس با اولویت ویژه خبر داد.

در ادامه جلسات ماهیانه مدیریت شهری با پیمانکاران پروژه‌های بزرگ‌مقیاس، جلسه در خصوص پارک آبی بزرگ شهر و خط ۳ مترو با شرکت شمس عمران برگزار شد.

محمدحسن اسدی در جلسه خط ۳ مترو و پارک آبی بزرگ شهر شیراز گفت: روند اجرایی خط ۳ مترو از پیشرفت خوبی برخوردار است.

شهردار کلان‌شهر شیراز اظهار کرد: از مسائل و مشکلات مهم پروژه برق‌رسانی از شبکه اصلی بود که پس از پیگیری‌های زیاد مشکل برق رفع شد.

وی گفت: همه تلاش شهرداری بر این است که پروژه‌ها را در زمان مقرر به سرانجام برساند.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز بیان کرد: شهرداری شیراز یک برنامه راهبردی عملیاتی تا سال ۱۴۰۴ تعریف کرده که شامل چندین ۱۰ پروژه بزرگ‌مقیاس با اولویت ویژه‌ را دارد و پیرو این برنامه جلساتی به‌صورت مستمر و هفتگی برگزار می‌شود تا بتوانیم مسائل و مشکلات پیش روی پروژه‌ها شناسایی و در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

اسدی در ادامه گفت: پروژه‌های عمرانی هرکدام مدل و الگوی خاص خود را داشته و شرایط خاص خودش را دارد و قطعاً نمی‌شود یک نسخه واحد برای همه پروژه‌ها بپیچیم.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص حاکم در کشور اقدامات عمرانی کار آسانی نیست و تنها هم‌وغم شهرداری بر این هست که روند کار به‌خوبی دنبال شود.

شهردار شیراز گفت: امیدواریم که در سال ۱۴۰۳ پروژه‌ها شروع قوی به خود گرفته و شاهد روند خیلی خوب در مراحل انجام پروژه‌ها داشته باشیم.

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=44264

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.