1

توانمند سازی بنگاه های اقتصادی فارس با ابزارهای نوین مالی

  • کد خبر : 44326
  • 03 اردیبهشت 1403 - 18:42
توانمند سازی بنگاه های اقتصادی فارس با ابزارهای نوین مالی
مدیر کل دفتر امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس گفت: طرح نوین گواهی سپرده خاص در جهت تحقق شعار امسال از محل سپرده مردم در جهت توانمند سازی واحدهای تولیدی و صنعتی فعال استان فارس با رویکرد افزایش تولید اجرا خواهد شد.

به گزارش آونگ پرس ، سید مهدی خادمی در جلسه ای که با هدف بررسی راهکار ارایه تسهیلات به واحدهای صنعتی و بنگاه های اقتصادی فعال استان در جهت رفع موانع تولید و افزایش توانایی خدمات رسانی مطلوب این واحدها با همکاری بانک رفاه کارگران برگزار شد، با اشاره به شعار امسال و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ، نسبت به ارایه و انجام طرح ها و ابزارهای نوین مالی برای توانمندسازی واحدهای اقتصادی استان تاکید کرد.
در این جلسه که با حضور مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان و جمعی از فعالان اقتصادی در قرارگاه جهادی سرمایه گذاری کوثر برگزار شد بنگاه های اقتصادی متقاضی تسهیلات ضمن معرفی مجموعه و گزارش فعالیت های خود، تسهیلات مورد نیاز خود را مطرح کردند که موارد مورد بررسی قرارگرفت.
مدیر شعب بانک رفاه کارگران فارس با اعلام طرح نوین تخصیص سپرده خاص به واحدهای صنعتی و تولیدی با مشارکت مردم در شرایط اقتصادی موجود، از همکاری این مجموعه برای رفع نیاز فعالین اقتصادی در جهت رشد تولید، اشتغال زایی و افزایش امنیت شغلی در استان فارس طی فرآیند مشخص و توافق بنگاه های اقتصادی فعال و بانک خبر داد.
لازم به ذکر است طرح نوین گواهی سپرده خاص در جهت تحقق شعار امسال از محل سپرده مردم در جهت توانمند سازی واحدهای تولیدی و صنعتی فعال استان فارس با رویکرد افزایش تولید اجرا خواهد شد.
در این راستا کارگروهی تحت عنوان “تامین مالی” ذیل قرارگاه جهادی سرمایه گذاری کوثر تشکیل و پیگیری امورات مربوط را به صورت مستمر در دستورکار خواهد داشت.

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=44326

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.