1

۲۸۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران صنعت برق با اوراق خزانه پرداخت شد

  • کد خبر : 44383
  • 06 اردیبهشت 1403 - 17:37
۲۸۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران صنعت برق با اوراق خزانه پرداخت شد
روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس از پرداخت ۲۸۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران، فروشندگان کالا، خدمات و تولیدکنندگان برق (نیروگاه‌های مقیاس کوچک) با اوراق خزانه خبر داد.

به گزارش آونگ پرس ، روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس از پرداخت ۲۸۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران، فروشندگان کالا، خدمات و تولیدکنندگان برق (نیروگاه‌های مقیاس کوچک) با اوراق خزانه خبر داد.

بنا به تاکید وزیر نیرو و شرکت توانیر مبنی بر تسویه مطالبات پیمانکاران با اوراق خزانه، مجموعه امور مالی و ذیحسابی این شرکت، تمام تلاش خود را در جذب کامل این اوراق انجام داده و این حجم از تخصیص اوراق تاکنون سابقه نداشته است.

بنا بر این گزارش؛ این پرداخت‌ها که حدود یک سوم از بدهی‌های شرکت را شامل می‌شود، از اواخر سال گذشته آغاز شده و با پیگیری‌های مداوم و تاکید مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس، در چند روز گذشته در سامانه مربوطه ارسال و ظرف چند روز آینده به پیمانکاران، فروشندگان و تولیدکنندگان برق تحویل خواهد شد.

لازم به ذکر است که این اقدام در راستای حمایت از فعالان صنعت برق و تسریع در اجرای پروژه‌های شرکت انجام شده و انتظار می‌رود با ادامه این روند، شاهد سرعت در اجرای پروژه ها باشیم.

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=44383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.