0
با اعلام نتایج مسابقات ورزشی دانش‌آموزی استان فارس

سه قهرمانی و دو نائب قهرمانی سهم دانش‌آموزان افتخار‌آفرین ناحیه سه شیراز شد

  • کد خبر : 44474
  • 09 اردیبهشت 1403 - 16:08
سه قهرمانی و دو نائب قهرمانی سهم دانش‌آموزان افتخار‌آفرین ناحیه سه شیراز شد
دانش‌آموزان اداره آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز موفق به کسب 5 عنوان قهرمانی و نائب‌قهرمانی در جشنواره فرهنگی ورزشی دانش‌آموزان استان فارس شدند.

به گزارش آونگ پرس ، جشنواره فرهنگی ورزشی دانش‌آموزان استان فارس، یادواره شهدای دانش‌آموز دومین کنگره امیران و سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس برگزار شد و دانش‌آموزان ناحیه سه شیراز در رشته‌های والیبال، بازی‌های فکری و جشنواره مادر و دختر به قهرمانی دست یافتند.
فاطمه دقت، آیسانا حیدری آرا، مارال خاک‌فر، آوا محمدی، فاطمه عباسی‌پور، پریا استقلال، یسنا رجبی و فاطیما غضنفری دختران قهرمان رشته والیبال متوسطه ناحیه سه شیراز هستند که با مربیگری خانم ایمان عاصی شیرازی و سرپرستی مرضیه صلاحی به این مقام دست یافتند.
الناز واقفی، سارا جهان‌دیده، یکتا فرهادی و نهال رستمی هم اعضای تیم بازی‌های فکری بودند که با مربیگری لیلا تحصیلدار و سرپرسی سارا شمس موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.
دانش‌آموزان ابتدایی ناحیه ۳ همچنین به مقام قهرمانی در جشنواره مادر و دختر مسابقات استان فارس دست یافتند.
زینب زارع و فاطمه محمودی، مربیگری و سرپرستی دختران و مادران این گروه شامل: اسما اشرف‌زاده، زهرا فریدونی، نیایش کرمی، مژگان اسماعیل‌زاده، ماهک اعلایی، فاطمه اعلایی، زهرا فقیهی‌راد و حدیث زارع‌مهذبیه را بر عهده داشتند.
ورزشکاران ناحیه سه شیراز دو نایب قهرمانی را هم به دست آوردند. سوگند نوروزی، مهدیس صابری، درنیکا ماجدی، زینب سالخورده و فاطمه فرایی دختران تنیسور ابتدایی، با مربیگری الهام گودرزی و سرپرستی فاطمه اسماعیل‌پور به این موفقیت رسیدند.
عرفان شارق، محمدرامتین رحیم‌نژاد، ماهان محمدی‌راد، سپهر موذنی، ابوالفضل رضوی، محمدیاسین زارع‌زاده
اسماعیل رحیم‌نژاد، جواد زارع‌زاده، امید شارق، ابراهیم محمدی‌راد، مصطفی موذنی و محسن رضوی هم پسران و پدران ناحیه سه شیراز بودند که در جشنواره پدر و پسر مسابقات استان نایب قهرمان شدند.

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=44474

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.