0

آغاز فاز جدیدی از دوره تخفیف‌های عوارض ساختمانی، شغلی و بهای خدمات شهرداری شیراز در سال ۱۴۰۳

  • کد خبر : 44774
  • 18 اردیبهشت 1403 - 16:20
آغاز فاز جدیدی از دوره تخفیف‌های عوارض ساختمانی، شغلی و بهای خدمات شهرداری شیراز در سال ۱۴۰۳
روابط عمومی معاونت مالی و اقتصادی شهرداری شیراز از آغاز فاز جدیدی از دوره تخفیف‌های عوارض ساختمانی، شغلی و بهای خدمات شهرداری در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش آونگ پرس، روابط عمومی معاونت مالی و اقتصادی شهرداری شیراز اعلام کرد: این معاونت به دنبال تصویب شورای اسلامی شهر مبنی بر ارائه طرح پلکانی تخفیف و کاهش عوارض جهت کمک به شهروندان و بالا بردن مشارکت جمعی در پرداخت نقدی عوارض، درصد تخفیف‌ها و طول دوره‌های تخفیفات را در سال ۱۴۰۳ به‌صورت ویژه تغییر داده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی این معاونت؛ نخستین دوره طرح تخفیف و کاهش عوارض ساختمانی، شغلی و بهای خدمات شهرداری شیراز بر اساس تصویب شورای اسلامی شهر شیراز از ابتدای امسال تا هفتم تیرماه سال جاری با ۳۲ درصد آغازشده و شهروندان می‌توانند با پرداخت نقدی عوارض خود در این بازه زمانی تعیین‌شده از این دوره تخفیف بهره‌مند شوند و این تخفیف‌ها به‌صورت پلکانی کاهش پیدا می‌کند.

بنابراین اعلام؛ شهروندان جهت استفاده از تخفیف‌های بیشتر و همچنین دریافت امتیاز بالاتر جهت ورود به جشنواره خوش‌حسابی عوارض شهرداری ۱۴۰۳ که در اردیبهشت ۱۴۰۴ برگزار می‌شود، هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

روابط عمومی معاونت مالی و اقتصادی شهرداری شیراز بیان کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع بیشتر از دوره‌های این طرح و نحوه پرداخت آن‌ها به درگاه الکترونیکی شهرداری شیراز shiraz.ir مراجعه کنند.

شهروندان همچنین برای پرداخت عوارض نوسازی ملک خود، هم با مراجعه به مناطق یازده‌گانه شهرداری و هم با ورود به سامانه خدمات اینترنتی یکپارچه شهرسازی شهرداری شیراز به نشانی eshahr.shiraz.ir و همچنین با ورود به درگاه خدمات هوشمند سرو شیراز به نشانی sarv.shiraz.ir نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.

روابط عمومی معاونت مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با اشاره به برگزاری جشنواره خوش‌حسابی پرداخت‌کنندگان عوارض سال ۱۴۰۲ در اردیبهشت‌ماه سال جاری بیان کرد: طبق وعده‌ شهردار شیراز ۷۰ میلیارد ریال جایزه نقدی به پرداخت‌کنندگان نقدی عوارض سال ۱۴۰۲ اهدا می‌شود.

طبق این اعلام؛ شهرداری شیراز در حال تدوین مبلغ جایزه جشنواره خوش‌حسابی عوارض سال ۱۴۰۳ است و وعده ما به شهروندان خوش‌حساب سال جاری این است که این مبلغ جایزه را به ۱۰ میلیارد ریال افزایش داده‌ایم.

روابط عمومی معاونت مالی و اقتصادی شهرداری شیراز عنوان کرد: شهرداری شیراز در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، برای بالا بردن مشارکت مردمی در آبادانی شهر شیراز طرح‌های بسیاری را در دستور کار قرار داده است که تصویب و اجرای این طرح پلکانی یکی از این طرح‌ها است.

روابط عمومی این معاونت از شهروندان شیرازی دعوت کرد: جهت بالا بردن کیفیت خدمات شهرداری شیراز در سطح شهر یاری دهند و با پرداخت به‌موقع عوارض خود در بالا بردن سرعت اجرای پروژه‌های شهرداری شیراز سهیم شوند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=44774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.