0

آئین تجلیل از معلمان نمونه استان فارس برگزار شد

  • کد خبر : 44828
  • 19 اردیبهشت 1403 - 14:00
آئین تجلیل از معلمان نمونه استان فارس برگزار شد
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: استاد شهید مرتضی مطهری از بزرگترین اندیشمندان و متفکران عصر حاضر بود که توانست برگ زرینی در تاریخ تعلیم و تربیت از خود به یادگار بگذارد.

به گزارش آونگ پرس، دکتر فرشید قاسمی در آئین تجلیل از معلمان نمونه استان فارس در محل دبیرستان استعدادهای درخشان شهید دستغیب متوسطه اول ناحیه دو شیراز، اظهار کرد: استاد شهید مرتضی مطهری از بزرگترین ترین اندیشمندان و متفکران عصر حاضر بود که  توانست برگ زرینی در تاریخ تعلیم و تربیت از خود به یادگار بگذارد.
وی افزود: شهید مطهری ها از اعوان جبرائیل هستند که توانستند بر جهالت زمان خود غلبه کنند.
قاسمی تصریح کرد: قدردان معلمان گرانقدر استان فارس هستم و انتخاب معلمان نمونه را به آنها تبریک می گویم.
وی خاطرنشان کرد:آیین تجلیل از معلمان نمونه استان که لحظاتی با نزول رحمت الهی نیز همراه شد قطعا در خاطره ها به یادگار خواهد ماند.
شایان ذکر است: در این مراسم که با حضور دکتر محمدحسین پورثانی؛ معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسوولین استانی برگزار شد از فاطمه زارع، معلم منتخب کشوری از ناحیه دو شیراز،  ۸ نفر از معلمان برگزیده استانی از بین  ۱۸۰ معلم منتخب استان،۱۴ معلم منتخب منطقه ای مربوط به نواحی چهارگانه شیراز،  و ۵ نفر برگزیده شامل؛ مدیر، معاون ، مربی پرورشی، مشاور و مراقب سلامت منتخب  مرحله کشوری، با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
همچنین؛ تجلیل از ۱۱ معلم برگزیده جلوه های ویژه معلمی و تجلیل از ۸  مدیر و مربی شهر شیراز منتخب استانی بخش دیگری از این آیین بود.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=44828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.