0

پروژه عظیم اورژانس دانش آموزی و خط ملی ۱۵۷۰ نماد را به مردم و مسئولین معرفی کنید

  • کد خبر : 44835
  • 19 اردیبهشت 1403 - 14:09
پروژه عظیم اورژانس دانش آموزی و خط ملی ۱۵۷۰ نماد را به مردم و مسئولین معرفی کنید
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، گفت: اورژانس دانش آموزی و خط ملی نماد، پروژه عظیمی در سطح کشور است لذا نیازمند معرفی بیش از پیش، خط ۱۵۷۰ به مسئولین و مردم هستیم.

به گزارش آونگ پرس، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین پورثانی در بازدید از مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی و  اداره کل آموزش و پرورش فارس، اظهار کرد: بررسی دقیق شرایط موجود، شرط اصلی برنامه ریزی کردن برای مراکز مشاوره است.
وی افزود: احصا نقطه به نقطه آسیب های اجتماعی در سطح استان و انجام غربالگری ما را در حل مشکلات یاری می کند.
رئیس سازمان دانش آموزی کشور تصریح کرد: اورژانس دانش آموزی کار ارزشمند و خدمت بزرگی به جامعه بشری است.
وی اضافه کرد: اورژانس دانش آموزی و خط ملی نماد، پروژه عظیمی در سطح کشور است لذا نیازمند معرفی بیش از پیش، خط ۱۵۷۰ به مسئولین و مردم هستیم.
دکتر پورثانی خاطرنشان کرد: ضروری است کم و کیف طرح نماد برای  مدیران تراز اول استان تشریح شود چرا که چهارده دستگاه در این طرح ارزشمند دخیل هستند.
وی ادامه داد: پیشگیری از آسیب های اجتماعی به قدری مهم است که رهبر معظم انقلاب بارها بر پیگیری آن به صراحت تأکید فرموده اند.
شایان ذکر است: بازدید از مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی و اورژانس دانش آموزی  اداره کل آموزش و پرورش و خط ملی نماد (۱۵۷۰) از دیگر برنامه های دکتر پورثانی در سفر به شیراز بود.
گفتنی است: غربالگری بیش از ۲۳۰ هزار دانش آموز در سطح استان، فعالیت بیش از ۹۲۰ مشاور در مدارس و مراکز مشاوره و  خدمت رسانی به دانش آموزان، ارائه مشاوره های کنکوری، برگزاری همایش های مجازی، بازدید از استان های همجوار در راستای تبادل تجربه، استقرار دبیرخانه گروه های آموزشی کشوری در استان فارس و در این مرکز مشاوره، استفاده از ظرفیت شاد به عنوان  اولویت اول این مرکز، و … از جمله فعالیت های این مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اداره کل آموزش و پرورش فارس است.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=44835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.