0

حمایت امید نوروزی از ابراهیم عزیزی

  • کد خبر : 44843
  • 19 اردیبهشت 1403 - 18:27
حمایت امید نوروزی از ابراهیم عزیزی
قهرمان المپیک 2012 لندن با ابراز حمایت از ابراهیم عزیزی گفت: اگر امروز رای ندهیم و فردی که از نظر ما اصلح است را انتخاب نکنیم، افراد دیگر فردی را انتخاب می کنند و در دفتری که تا امروز روی ما ورزشکاران باز بوده است، بسته می شود.

به گزارش آونگ پرس،  امید نوروزی، قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن، گفت: اگر امروز رای ندهیم و فردی که از نظر ما اصلح است را انتخاب نکنیم، افراد دیگر فردی را انتخاب می کنند و در دفتری که تا امروز روی ما ورزشکاران باز بوده است، بسته می شود.
ابراهیم عزیزی هم گفت: هر انسانی در طول زندگی خودش یک سری خواسته و آرمان هایی دارد که باید امید و آرزو هم گذران عمر می کند و یک فرد انگیزه و آرزو دارد به قله های علمی و ورزشی برسد برخی افراد مایل هستند به قله های ترقی دسترسی پیدا کنند.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از طرفی ما در ادبیات توسعه و پیشرفت کشور به کشورهای در حال توسعه و در ادبیات رایج از محرومیت زدایی و رفع عقب ماندگی ها صحبت می کنیم.
وی گفت: ورزشکاران ما قله های با عظمت را فتح کردند و ما اگر می خواهیم به قله های ترقی برسیم و از عقب ماندگی ها نجات پیدا کنیم، آیا در طول این سال ها خواسته ها و نیازهای ما با تصمیمات ما همخوانی داشته است و اگر بود نباید این میزان عقب ماندگی وجود داشته باشد و معتقدم باید خواسته ها با تصمیمات و اقدامات تناسب داشته باشد.
عزیزی با اشاره به اینکه نمی توان از ابزاری که برای کوه نوردی استفاده کرد برای قایق رانی بهره برد، تاکید کرد: باید در صحنه های حساس نقش آفرین باشیم و در زمان های حساس باید تصمیم های سرنوشت ساز بگیریم و اگر دوستان امروز دور هم جمع شده اند برای اینست که می دانند راه درست در کشور، حضور پای صندوق های رای است.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات کشور از ۲ نوع اتفاق پیش می آید که یا از قوانین و یا از مدیران ناکارآمد است که هر ۲ از همین صندوق ها آمده اند و باید از خود سئوال کنیم چگونه انتخاب کرده اند.
وی با اشاره به اینکه در حوزه ورزش متاسفانه نمره خوبی نداریم، اظهار کرد: در طول سه سال چهار مدیر برای یک اداره منصوب می شود و ملاک انتخاب ها بسیار سطحی است و متاسفانه سال های متمادی است که این اتفاق می افتد و برای خارج شدن از این موضوع راهی نداریم جز اینکه تیم مجلس را کامل تر ببینیم، باید بازآفرینی و نگاه نو و تازه به بحث ورزش در استان، چه در زیرساخت و چه حوزه قهرمانی داشته باشیم.
عزیزی، یکی از مشکلات ورزش فارس را بی بهرگی از صنعت دانست و با اشاره به تیم های صنعتی لیگ برتر فوتبال، گفت: تیم گل گهر ببینید چه میزان هزینه می کند، سپاهان، ذوب آهن و فولاد خوزستان همچنین است و هر تیم موفق عقبه آن واحدهای بزرگ صنعتی است، اینکه اصرار داریم آب از خیاج فارس وارد شود برای اینست که فارس در صنعت بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد و بتواند تیم داری کند و استان را باید به سمت تولید درآمد پایدار ببریم و ورزش استان را به درآمد پایدار استان تکیه دهیم.
وی گفت: برای ورزش تا خرج نشود نتیجه گرفته نمی شود و با دست خالی نمی توان قهرمان شد و برای قهرمان شدن باید آبرو و وقت و هزینه بگذاریم و تصمیمات هوشمندانه مبتنی بر نگاه آینده برای بازسازی به ما کمک می کند.
عزیزی با اشاره به اینکه جامعه ورزشی ما خوب تصمیم بگیرد خیلی از مسائل را می تواند حل کند، تاکید کرد: امروز پنج واحد بزرگ فولادی در فارس وجود دارد که در شرف افتتاح و یا احداث است و پنج واحد خودرویی در استان راه اندازی شده است و استان را به سمت صنعتی شدن پیش می رود.
وی گفت: یکی از نیازهای جدی شهر، نشاط و شادابی بوده و راه نشاط و شادابی استفاده از فرصت هاست و آزادراه بوشهر شیراز در حال راه اندازی است که در صورت راه اندازی تا ساحل خلیج فارس ۲ ساعت فاصله وجود دارد و این اتفاق رونق اقتصادی و درآمد را فراهم کند.
عزیزی اظهار کرد: همه ما در عرصه انتخابات مسئولیت دارند و هر کسی که فکر می کند نسبت به اناخابت مسئولیت ندارد نه پیشرفته، نه مسئولیت پذیر، نه متمدن و نه مذهبی است و برای آینده تصمیم درست مبتنی بر شاخص بگیرید و اگر این نگاه را اصلاح کنیم و تصمیم هوشمندانه را بگیریم می بینیم که چقدر فرصت داریم.
سیروس پاک فطرت، در جمع ورزشکاران گفت: رفاقت و دوستی من با دکتر عزیزی، از قدیم است و از وی اعلام حمایت می کنم و برای مرحله دوم از این عزیز حمایت خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه فارس و شیراز همچون محدودشهرها به دور دوم رسیده است و وقتی مرحله دوم می رسد ۲ معنی دارد که تاییدی برای افرادی حاضر در مرحله دوم است و این مرحله هم سخت است هم آسان، گفت: در مرحله دوم بالاترین رای تاثیر دارد.

پاک فطرت با اشاره به اینکه امروز همه مهمان پهلوان امید نوروزی هستند، اظهار کرد: حدود چهار سال است که ورزش و جوانان فارس در حال بیماری است که در این دوره چهار مدیرکل عوض شده است و ثبات مدیریتی در آن نیست و ورزشکاران فارس دنبال این هستند که به پتانسیل ورزشی استان فارس که زبانزد جهانی دارد بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان شیراز در دوره قبلی توجه خاصی به ورزش نکردند، تاکید کرد: از بین چهار نفر به عزیزی رسیدم و ورزشکاران باید نه فقط خودشان به دکتر عزیزی رای بدهند، بلکه خانواده خودشان ترغیب کنند تا به دکتر عزیزی رای بدهند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=44843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.