0

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان فارس با حضور بیش از ۲۵۰ معلم قاری و حافظ قرآن

  • کد خبر : 45017
  • 26 اردیبهشت 1403 - 19:20
برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان فارس با حضور بیش از ۲۵۰ معلم قاری و حافظ قرآن
سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: مرحله استانی مسابقات قرآن فرهنگیان فارس در دو بخش آقایان و خانم ها و با شرکت بیش از ۲۵۰ نفر در شیراز در حال برگزاری است.

به گزارش آونگ پرس، محمد مهدی متحد زاده در آیین افتتاحیه برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن, عترت ونماز  فرهنگیان فارس در دبیرستان  عشایری مالک اشتر شیراز، اظهار کرد: در راستای توسعه بیش از پیش معارف اسلامی در مدارس به ویژه در بین دبیران برنامه هایی در معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس در حال تدوین است.

متحد زاده تصریح کرد: با هدف اشاعه فرهنگ قرآنی در بین فرهنگیان، مسابقات قرآنی در سطح مناطق، شهرستان ها و نواحی آموزش و پرورش استان برگزار و قاریان و حافظان برتر به مرحله استانی معرفی شدند.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: در مرحله مقدماتی این مسابقات بیش از ۳ هزار معلم مشارکت داشتند.

وی افزود: در مرحله استانی مسابقات قرآن ویژه فرهنگیان در دو بخش آقایان و خانم ها و با شرکت بیش از ۲۵۰ نفر در پنج رشته؛ قرائت تحقیق، حفظ ده جز ، حفظ کل، روش تدریس احکام  و نهج البلاغه برگزار می شود.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس، تصریح کرد: در این مرحله از مسابقات، از هر رشته یک نفر به مرحله مقدماتی کشور حضور می یابد و در صورت کسب نمرات لازمه به مرحله نهایی کشوری راه می یابند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=45017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.