2

تامین مطلوب آب شرب و رفع دغدغه های مردم در این حوزه را وظیفه خود می دانیم

  • کد خبر : 45558
  • 22 خرداد 1403 - 10:54
تامین مطلوب آب شرب و رفع دغدغه های مردم در این حوزه را وظیفه خود می دانیم
مدیر عامل آبفا فارس گفت: تامین مطلوب آب شرب و رفع دغدغه های مردم در این حوزه را وظیفه خود می دانیم.

به گزارش آونگ پرس، علی شبانی در دیدار با سعید خانی مظفری فرماندار و تعدادی از اعضای شورای روستایی شهرستان کوار با بیان این مطلب که استان فارس جغرافیای گسترده ای را شامل می شود اما خادمان مردم در شرکت آبفا استان فارس با جدیت و ممارست در حال رصد و پایش وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم سراسر استان هستند تا دغدغه های مردم در حوزه آبرسانی را به حداقل برسانند.

 

به گفته این مدیر ارشد حوزه آب شرب استان، با توجه به کاهش نزولات جوی در استان فارس و خشکسالی ها برخی مشکلات در حوزه تامین آب اجتناب ناپذیر است اما همکاری مردم و مسئولین می تواند اوضاع را به نحو مطلوب مدیریت کند و به نقطه مناسب برساند.

وی خاطر نشان کرد: در شهرستان کوار به منظور گذر از تابستان پیش بینی های لازم انجام شده است؛ به همین منظور برای پایدارسازی آبرسانی به شهرها و روستاهای این شهرستان، با بررسی های میدانی و کارشناسی شرایط احتمالی پیش رو، پروژه های زیر بنایی مناسب همراه با طرح های مدیریت مصرف طراحی شده است که در حال اجرا هستند.

رئیس هیات مدیره شرکت آبفا فارس اظهار داشت: به منظور استمرار روند آبرسانی به مناطق کم برخوردار در سطح استان و شهرستان کوار نیازمند همت و تلاش گسترده همه مسئولین و جذب اعتبارات لازم برای پیشبرد اهداف آبرسانی هستیم.

در این نشست، فرماندار و تعدادی از اعضای شورای اسلامی روستایی نیز ضمن اظهار قدردانی از فعالیت های موثر شرکت آبفا فارس در این شهرستان به بیان نیازمندی های حوزه آبرسانی در مناطق مزبور پرداختند و در خصوص همکاری به منظور جذب اعتبارات لازم و همچنین مشارکت های مردمی به منظور اجرای پروژه های مورد لزوم قول مساعد دادند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=45558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.