3
رئیس شورای اسلامی شهر شیرا

توجه به حوزه خانواده و بانوان در حوزه امنیت اجتماعی مؤثر است

  • کد خبر : 5033
  • 29 اردیبهشت 1402 - 19:47
توجه به حوزه خانواده و بانوان در حوزه امنیت اجتماعی مؤثر است
رئیس شورای شهر شیراز مردم را مهمترین سرمایه در نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: یکی از مواردی که ممکن است سرمایه اجتماعی را دچار خدشه کند، نبود امنیت در حوزه خانواده، آسیب‌های اجتماعی و کمبود اشتغال است.

آونگ پرس،‌ مهدی طاهری در همایش «زن، جامعه، امنیت» با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف جمهوری اسلامی امنیت است، تأکید کرد: امنیتی پایدار و مستمر است که مردم پایه بوده و به صورت واقعی در تحقق آن مشارکت داشته باشند.

او تصریح کرد: چهار مؤلفه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از مهمترین مولفه‌های تعریف شده هر کشوری برای داشتن امنیت پایدار بر اساس دکترین خود است که جمهوری اسلامی نیز این مولفه‌ها را تبیین کرده است.

به گفته این مقام پارلمان محلی؛ باید در امنیت اقتصادی به دنبال حفظ سرمایه‌های اقتصادی و در امنیت اجتماعی به دنبال حفظ سرمایه اجتماعی باشیم.

طاهری، مردم را مهمترین سرمایه در نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: یکی از مواردی که ممکن است سرمایه اجتماعی را دچار خدشه کند، نبود امنیت در حوزه خانواده، آسیب‌های اجتماعی و کمبود اشتغال است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: توجه به حوزه خانواده و بانوان در حوزه امنیت اجتماعی مؤثر است.

او تصریح کرد: در حوزه امنیت اجتماعی به  اتفاقی نظیر ٩ دی در جامعه نیازمندیم؛ چراکه امروز حریف را در میدان به صورت صف می‌بینیم و صفوف باید کنار هم شکل بگیرند.

طاهری بیان کرد: حجاب از باورهای دینی است و اینکه چه باید کرد به برنامه نیاز داریم و اگر صف دیده نشود حریف یکه تازی خواهد کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=5033

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.