6

شهرداری شیراز ذخیره‌ای از داشته‌ها و تجارب است

  • کد خبر : 5288
  • 30 اردیبهشت 1402 - 16:38
شهرداری شیراز ذخیره‌ای از داشته‌ها و تجارب است
شهردار کلان‌شهر شيراز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حراست شهرداری گفت: تلاش کردیم فردی را خارج از بدنه شهرداری وارد نکنیم؛ چراکه شهرداری ذخیره‌ای از داشته‌ها و تجارب است.

آونگ پرس ، محمدحسن اسدی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حراست شهرداری شیراز با اشاره به راهبردهای سیستم مدیریتی شهرداری و برنامه‌ریزی‌های شکل گرفته در این حوزه گفت: تلاش کردیم فردی را خارج از بدنه شهرداری وارد نکنیم؛ چراکه شهرداری ذخیره‌ای از داشته‌ها و تجارب است، بنابراین سعی می کنیم از کارکنان خود شهرداری استفاده کنیم.

او  یادآور شد: شورای هماهنگی نظارتی در شهرداری را تشکیل دادیم، جلساتی تشکیل شده و مذاکراتی داشتیم و این تغییرات در راستای نتیجه این جلسات در حال انجام است.

اسدی با بیان اینکه سرپرست جدید اداره کل حراست با توجه به شناخت و سابقه فعالیت و تجربه او در شهرداری انتخاب شد، افزود: او در خدمت کارکنان حراست است و من توقع همکاری دو جنبه دارم، او شناخت کاملی نسبت به کار در شهرداری دارد، در دهه گذشته عمدتا مدیران حراست‌های شهرداری از بیرون وارد شدند و این بار از بدنه شهرداری فردی را در این سمت قرار می‌دهیم.

این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز تأکید کرد: حراست جایگاه مهمی است و باید چشم و گوش برای مدیر باشد.

او با بیان اینکه به حراست اعتقاد دارم و نظرات آنها را در تصمیم‌گیری‌ها درنظر می‌گیرم، تأکید کرد: چهار بخش حراست مهم است، باید بر روی مدیران و کارکنان نظارت داشت و از بروز اشتباهات پیشگیری کرد، باید همه به عنوان یک مدیریت واحده عمل کنیم و تلاش کنیم تا مشکلات حل شود.

شهردار کلان‌شهر شیراز با تاکید بر اینکه در حال حاضر شاهد یک آرامش نسبی در شهرداری هستیم، گفت: این آرامش در شهرداری را مدیون تلاش ۱۳ هزار نیروی شهرداری هستیم.

شهردار شیراز تصریح کرد: جهش عمرانی نشانه درآمدزایی شهرداری است، پروژه‌های کلان عمرانی  مانند مترو و بزرگراه شهید سلیمانی در حال پیشرفت هستند.

این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز تصریح کرد: امروز هیچ چیزی مهم‌تر از جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمات‌رسانی نیست و این وظیفه اصلی شهرداری است.

اسدی با اشاره به برخی از فعالیت‌های مدیرکل پیشین حراست و تقدیر از تلاش‌های او، ادامه داد: مدیر انتخابی نیز ارزشی، ولایتمدار و دلسوز است و امیدواریم که بتواند در این حوزه تاثیرگذار باشد، باید دغدغه‌های مدیران شهرداری را شناخت.

مدیرکل پیشین حراست شهرداری شیراز نیز با بیان اینکه سرباز کوچک نظام بوده و به سربازی خود افتخار می‌کنم، اظهار کرد: انسان تمام کارهایش باید برای خدا باشد.

هومان یداللهی گفت: سعی کردم به عنوان یک سرباز کوچک در خدمت شهرداری شیراز باشم،  شهرداری یک ظرفیت بزرگ است و در طول این مدت سعی کردم برادرانه و دلسوزانه کار کنم.

سرپرست حراست شهرداری شیراز نیز با تشکر از مدیریت پیشین در این سمت و آرزوی توفیق برای او گفت: از اعتماد شهردار شیراز تشکر و امیدوارم در این پست خطیر و مهم و سنگین بتوانم تأثیرگذار باشم.

امیر عوض‌پور این انتصاب را سرآغار یک رویکرد در شهرداری خواند و افزود: اینکه فردی از بدنه شهرداری در این سمت باشد در مخیله‌ خیلی‌ها نمی‌گنجید و این یک رویکرد در شهرداری است و نگاه جدید شهردار است.

او متذکر شد: حراست مهم‌ترین قسمت هر مجموعه است که هدف اصلی آن ساده‌سازی و شفاف‌سازی است، باید مردم رضایتمندی داشته باشد، شهرداری بودجه سنگین بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان دارد که اگر آرامش نداشته باشد به دست آوردن این بودجه سخت است و امیدواریم بتوانیم در کنار کنترل‌های لازم این آرامش را ایجاد کنیم.

سرپرست اداره کل حراست شهرداری شیراز تصریح کرد: حراست باید اثرگذار باشد و به بالاترین مقام دستگاه مشاوره دهد، پاسخگو باشد و با مدیران و مردم ارتباط سازنده داشته باشد، هدف من پیشگیری، صیانت از کارکنان‌ و نظارت است، اگر نظارت کافی وجود داشته باشد مجموعه کار خود را به نحو احسن انجام می دهد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=5288

مطالب مرتبط

04مرداد
پروژه های عمرانی منطقه ۱۱ از اولیت های این منطقه است
نقش ارزنده پروژه های عمرانی منطقه ۱۱در رفاه اجتماعی

پروژه های عمرانی منطقه ۱۱ از اولیت های این منطقه است

04مرداد
برگزاری پیاده‌روی خانوادگی همزمان در ۴ منطقه شیراز
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد؛

برگزاری پیاده‌روی خانوادگی همزمان در ۴ منطقه شیراز

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.