3

طرح افزایش ظرفیت ترانسفورماتور در پست برق تشان بوشهر به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 5514
  • 01 خرداد 1402 - 12:01
طرح افزایش ظرفیت ترانسفورماتور در پست برق تشان بوشهر به بهره برداری رسید
غلامعباس رنجبر مجري طرح پست هاي فوق توزيع معاونت طرح و توسعه برق منطقه اي فارس و بوشهر از اجراي طرح افزايش ظرفيت ترانسفورماتور در پست 63/20 كيلو ولت تشان در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت : اين طرح به بهره برداري رسيد و در مدار خدمات دهي قرار گرفت.

آونگ پرس، مهندس رنجبر مجری طرح پست های فوق توزیع معاونت طرح و توسعه برق منطقه ای فارس و بوشهر در تشریح اقدامات انجام شده در این زمینه گفت : شهرستان  تشان و روستاهای اطراف با اجرای این طرح از برق مطمن و پایدار برخوردار شدند.

وی ، اعتبار اجرای این طرح را ۲۵۰میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : طرح یاد شده طی یکسال در شهرستان تشان اجرا شد و به بهره برداری رسید.

مجری طرح پست های فوق توزیع معاونت طرح و توسعه برق منطقه ای فارس و بوشهر اهداف مورد نظر برای اجرای این طرح را برشمرد و گفت : پایداری شبکه ،مدیریت بار منطقه ،کاهش خاموشی ها ،رفع افت ولتاژدر منطقه ، امکان برق رسانی به مشترکین جدید و تحویل انرژی پایدار به مشترکین از جمله این اهداف است.

به گفته این مسوول : تجهیزات نصب شده در این طرح و سایر اقدامات مهم انجام شده شامل نصب یک دستگاه ترانسفورماتور ۴۰ مگاولت آمپر به همراه ترانسفورماتور کمپکت ۱۲۰۰آمپری ،تعویض کلمپ ها ، ترانس های جریان ،تامین تابلو حفاظت و کنترل و اصلاح و تکمیل شبکه زمین است.

رنجبر اضافه کرد : این پروزه با استفاده از دانش بومی و تجهیزات ساخت صنعت گران داخلی می باشد و زودتر از زمان برنامه ریزی شده به بهربرداری رسید در ضمن این پروژه باعث جلو گیری خروج ارز از کشور بابت خرید تجهیزات خارجی گردید.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=5514

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.