1

۲۵ هزار میلیارد تومان هزینه کرد اجرای طرح‌های عمرانی شهر شیراز

  • کد خبر : 7731
  • 22 خرداد 1403 - 16:18
۲۵ هزار میلیارد تومان هزینه کرد اجرای طرح‌های عمرانی شهر شیراز
شهردار شیراز با اشاره مقایسه سه سال اول شورا و شهرداری کنونی با شورا و شهرداری قبل، گفت: در شورای قبلی، بودجه شهرداری یک و تیم برابر شد و 50 درصد افزایش یافت ولی در سه سال شورا و مدیریت کنونی، بودجه شهرداری 500 درصد افزایش بوده است.

به گزارش آونگ پرس، محمدحسن اسدی، امروز در جمع خبرنگاران گفت: عملکرد بودجه ۱۴۰۳ را به خاطر کمتر از سه ماه از سال گذشته نمی توان عنوان کرد و بودجه سال گذشته محقق شد.

شهردار شیراز افزود: برای بودجه همیشه پیش بینی می شود و مهم تحقق آنست و وظیفه تحقق بودجه بر عهده معاونت مالی اقتصادی است و وظیفه بودجه ریزی وظیفه یک معاونت دیگر است.

وی افزود: عملکرد شهرداری کار یک شخص نیست و کار تیمی و کار کل پرسنل شهرداری است.

اسدی با یادآوری این مطلب که بودجه شهرداری شیراز بر اساس نیازهای شهر تهیه، تنظیم، ابلاغ و تصویب شده است، افزود: در سه سال گذشته تحول عظیمی در بودجه شهرداری شیراز روی داد.

وی با اشاره مقایسه سه سال اول شورا و شهرداری کنونی با شورا و شهرداری قبل، گفت: در شورای قبلی، از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به پنج هزار و صد میلیارد تومان افزایش یافت و ۵۰ درصد افزایش یافت و در سال های ۹۷ تا ۹۹ بازار طلا، ارز و ملک ۱۰ برابر شد و دلار سه هزار تومانی به ۳۰ هزار تومان رسید و در این سه سال بودجه ۵۰ درصد افزایش یافت اما در سه سال شورا و مدیریت شهری کنونی املاک، ارز و طلا ۲ برابر شده است ولی بودجه شهرداری ۵۰۰ درصد افزایش بوده است.

شهردار شیراز با یادآوری این مطلب که بودجه شهرداری ۸۰ درصد برای کارهای عمرانی است، افزود: شهرداری از یک نظم و انضباط خوبی برخوردار است و ۲۵ هزار میلیارد تومان کار عمرانی انجام می شود.

وی اضافه کرد: بدهکاری شهرداری یک بدهکاری منطقی است و تا انتهای کار شورا حتما میزان بدهی شهرداری را کاملا شفاف مشخص و اعلام می کنیم.

اسدی گفت: در این ۲ سالی که من شهردار هستم نیرو وارد شهرداری نشده است و بر اساس مکاتبات با وزارت کشور برای تبدیل وضعیت افراد با سابقه و برای جذب افراد جدید کارهایی در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=7731

مطالب مرتبط

04مرداد
پروژه های عمرانی منطقه ۱۱ از اولیت های این منطقه است
نقش ارزنده پروژه های عمرانی منطقه ۱۱در رفاه اجتماعی

پروژه های عمرانی منطقه ۱۱ از اولیت های این منطقه است

04مرداد
برگزاری پیاده‌روی خانوادگی همزمان در ۴ منطقه شیراز
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد؛

برگزاری پیاده‌روی خانوادگی همزمان در ۴ منطقه شیراز

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.