5

معلمان بانوی برتر ورزشکار فارس در دو رشته بدمینتون و تنیس روی میز معرفی شدند

  • کد خبر : 9618
  • 13 خرداد 1402 - 14:02
معلمان بانوی برتر ورزشکار فارس در دو رشته بدمینتون و تنیس روی میز معرفی شدند
رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: بانوان فرهنگی ورزشکار استان فارس در رشته تنیس روی میز و بدمینتون بانوان پس از سه روز رقابت در بخش تیمی و انفرادی برترین های خود را شناختند.

آونگ پرس ، ابوذر زیدآبادی نژاد در آئین اختتامیه مسابقات ورزشی در دو رشته بدمینتون و تنیس روی میز فرهنگیان استان یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی و شهدای فرهنگی فارس که با شعار «معلم ورزشکار، معلم امید آفرین» برگزارشد؛ اظهار کرد: فرهنگیان ورزشکار بانو در رشته تنیس روی میز و بدمینتون در بخش تیمی و انفرادی به مدت سه روز در سالن های ورزشی نرجس و شوریده شیراز با هم به رقابت پرداختند و در نهایت افراد برتر معرفی شدند.
وی افزود: در بخش تیمی در رشته تنیس روی میز، اداره آموزش و پرورش استثنایی به مقام اول دست یافت و تیم ناحیه دو شیراز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.
زیدآبادی نژاد تصریح کرد: در همین رشته نواحی یک و چهار شیراز نیز به صورت مشترک در جایگاه سوم ایستادند.
وی بانوان ورزشکار استهبانی در رشته تنیس روی میز را به عنوان تیم فرهنگی و اخلاق معرفی کرد.
وی گفت: در رشته بدمینتون نیز تیم بانوان ناحیه ۳ شیراز توانست با غلبه بر حریفان مقام اول را از آن خود کند و نواحی چهار و دو نیز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش فارس، خاطرنشان کرد: در این بخش نیز تیم تنیس روی میز ناحیه سه شیراز علاوه بر کسب عنوان قهرمانی ، عنوان تیم اخلاق و فرهنگی را نیز بدست آورد.
وی ادامه داد: در بخش انفرادی تنیس روی میز بانوان نیز خانم معصومه رئیسی از فیروزآباد به مقام اول و خانم فاطمه محمدیاری از ناحیه چهار شیراز به مقام دوم رسید.
زیدآبادی نژاد اضافه کرد: در همین بخش خانم ها ناهید شعبانیان از ناحیه۲ و فرزانه محسنی از اداره آموزش و پرورش استثنایی مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.
وی ادامه داد: در رشته انفرادی بدمینتون هم
خانم مریم توکلی از ناحیه ۳ شیراز توانست با غلبه بر حریفان به مقام قهرمانی برسد و خانم
نوشین جاویدی از ناحیه ۴ شیراز به مقام دوم برسد.
رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش فارس، اظهار کرد: در این بخش خانم ها؛ محبوبه رفیعی نژاد و معصومه حیدری به ترتیب از نواحی ۴ و ۲ مشترکا به رتبه سوم بسنده کردند.
شایان ذکر است؛ در حاشیه این دوره از مسابقات از پیشکسوتان فرهنگی در رشته تنیس روی میز و بدمینتون خانم ها؛ نرگس سبزی وند، نرگس بیضایی پور ، سکینه باقری ، مریم طاهریان و مرضیه شیرازی نژاد از قهرمانان رشته ۱۰ کیلومتر انفرادی و تیمی جهان و مدال طلای انفرادی و امدادی مسابقات آسیایی، تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=9618

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.