4
شهردار شیراز خبر داد:

آماده شدن ۲۷۰۰میلیارد تومان پروژه شهرداری برای هفته دولت در شیراز

  • کد خبر : 38789
  • 04 شهریور 1402 - 10:14
آماده شدن ۲۷۰۰میلیارد تومان پروژه شهرداری برای هفته دولت در شیراز
شهردار شیراز گفت: شهرداری این کلان‌شهر طی این هفته، عملیات اجرایی ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه را آغاز و یا به افتتاح و بهره‌برداری می‌رساند.

آونگ پرس ، محمدحسن اسدی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این هفته، فرصتی است که دولتمردان و خدمتگزاران دولت، اقدامات یک‌ساله خود را به‌نوعی اطلاع‌رسانی کنند و در این راستا، شهرداری شیراز طی این هفته، عملیات اجرایی ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه را آغاز و یا به افتتاح و بهره‌برداری می‌رساند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، اسدی بیان کرد: امروز در کلان‌شهر شیراز هیچ پروژه تعطیل یا نیمه تعطیلی نداریم و طبق مستندات با مقایسه‌ انجام شده فعالیت‌های این دوره مدیریت شهری با ادوار گذشته، در هیچ دوره‌ای از شهرداری این حجم از پروژه و اعتبار به‌صورت متمرکز انجام نشده است.

اسدی با عذرخواهی از شهروندان به‌دلیل مشکلات ناشی از اجرای پروژه‌هایی نظیر لوله‌گذاری محور دروازه قرآن و تعریض و مقاوم‌سازی پل سلمان فارسی که منجر به تشدید ترافیک شد، از همدلی و همکاری شورا، پلیس راهور و دست اندرکاران اعم از مهندسان و کارگران شریف در اجرای این عملیات‌های سنگین، قدردانی کرد.

او در خصوص پل سلمان فارسی بیان کرد: این پل، ۲۱ متر عرض داشت که در تعریضی که صورت گرفت، علاوه‌بر مقاوم‌سازی، عرض آن به ۴۵ متر افزایش و درواقع پل جدیدی ساخته شده که عملیات آسفالت آن نیز به اتمام رسیده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

شهردار شیراز به آغاز عملیات جهش آسفالت اشاره و عنوان کرد: عملیات آسفالت براساس ۳ هزار و ۱۰۸ درخواستی که شهروندان در سامانه ۱۳۷ به ثبت رسانده بودند، برای پوشش ۶ میلیون مترمربع معابر مناطق یازده‌گانه شیراز شروع شده.

او گفت: در این پروژه که حدود ۲ سال زمان خواهد برد، ۷۰۰ هزار تن آسفالت استفاده خواهد شد و اعتبار آن یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

او بیان کرد: پاییز گذشته ۷۷ پروژه‌ محرومیت‌زدایی در ۴۰ محله شیراز به ارزش ۵۱۰ میلیارد تومان تعریف شد که‌ در هفته دولت شاهد افتتاح و بهره‌برداری از ۴۷ پروژه به ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان خواهیم بود.

او اضافه کرد: ۳ درصد از کل بودجه عمرانی شهرداری شیراز در هر سال طبق برنامه “شیراز۱۴۰۴” صرف پروژه‌های محرومیت‌زدایی و ۳ درصد از این بودجه‌ اختصاص به محله‌محوری و مسجد محوری خواهد شد.

شهردار شیراز با بیان اینکه در پروژه‌های کلان، نوبت شب نیز راه‌اندازی شده که سابقه نداشته است، عنوان کرد: فعالیت پروژه‌های بزرگ به صورت ۲۴ساعته و شبانه‌روزی شده و اکثرا بازدیدهایی هم در شب انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=38789

مطالب مرتبط

13شهریور
کلنگ احداث پست موقت ۱۳۲ به ۲۰ کیلو ولت”جم۲” بر زمین زده شد
معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای فارس:

کلنگ احداث پست موقت ۱۳۲ به ۲۰ کیلو ولت”جم۲” بر زمین زده شد

11شهریور
گازرسانی به ۶ روستا و ۱۴۰ صنعت در فارس به  مناسبت هفته دولت
مدیر عامل شرکت گاز استان فارس در نشست خبری تشریح کرد:

گازرسانی به ۶ روستا و ۱۴۰ صنعت در فارس به مناسبت هفته دولت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.