3

افزایش ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب فارس

  • کد خبر : 40645
  • 07 آبان 1402 - 12:35
افزایش  ظرفیت  تصفیه خانه‌های فاضلاب فارس
مدیرعامل آبفا فارس گفت: در دوسال اخیر حدود۲۸۰۰۰ متر مکعب در شبانه روز به ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب فارس افزوده شده است.

آونگ پرس ،مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس گفت: با افتتاح طرح‌های فاضلاب در دو سال اخیر حدود ۲۸۰۰۰ متر مکعب در شبانه روز به ظرفیت تصفیه خانه‌ها و بیش از ۸۰۰۰۰ متر به خطوط انتقال و شبکه‌های جمع آوری فاضلاب اضافه شده است.
علی جان صادق پور علاوه بر اجرای طرح‌های توسعه‌ای، مرمت و نگهداری تأسیسات و همچنین ارتقاء بهره وری آن‌ها را از دیگر اهداف شرکت آبفا فارس در دو سال گذشته عنوان کرد و گفت: با کار کارشناسی مداوم در تأسیسات فاضلاب، بهره وری در بخش‌های مختلف ارتقاء داده شد.
مدیر عامل شرکت آبفا فارس افزود:در دوسال گذشته ۴ تصفیه خانه فاضلاب در مدار بهره برداری قرار گرفت که شامل تصفیه خانه فاضلاب شهر‌های کازرون و آباده و تصفیه خانه‌های فاضلاب روستا‌های شهر میان در شهرستان اقلید و تصفیه‌ی فاضلاب روستای شهید آباد شهرستان خرمبید است.
صادق پور  با بیان اینکه با گشایش این تصفیه خانه‌های فاضلاب ۲۷۱۰۰ متر مکعب به ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب شهری و ۶۹۰ متر مکعب در شبانه روز به ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب روستایی اضافه شده است،گفت در همین بازه‌ی زمانی افزون بر ۸۰۰۰۰ متر خطوط انتقال و شبکه‌ی جمع آوری فاضلاب هم در شهر‌ها و روستا‌های استان اجرا شده است.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=40645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.