0

بهزیستی فارس موفق به دریافت تندیس و رتبه برتر جشنواره شهید رجایی شد

  • کد خبر : 41664
  • 05 مهر 1403 - 22:21
بهزیستی فارس موفق به دریافت تندیس و رتبه برتر جشنواره شهید رجایی شد
در بیست و هفتمین دوره جشنواره شهید رجایی، بهزیستی فارس به عنوان دستگاه برتر در گروه سلامت و رفاه اجتماعی معرفی شد. هوشیار، مدیرکل بهزیستی فارس، تندیس و لوح تقدیر این موفقیت را از استاندار فارس دریافت کرد.
به گزارش آونگ پرس، بر اساس ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ دستگاه‌های اجرایی استان فارس، بهزیستی این استان توانست در شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه سلامت و رفاه اجتماعی رتبه برتر را کسب کند و از طرف رئیس و دبیر ستاد جشنواره شهید رجایی مورد تقدیر قرار گیرد.
در پیام تقدیر دکتر محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس و رئیس جشنواره، و پاپری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، از تلاش‌های بهزیستی فارس در راستای توسعه و تحقق سیاست‌های نظام اداری کشور تقدیر شده است.
هوشیار این موفقیت را نتیجه تلاش جمعی کارکنان متعهد بهزیستی در سراسر استان دانست و از خدمات شبانه‌روزی آنها به ویژه در خدمت‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی تقدیر کرد.
همچنین مسعود فضلی، رئیس دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد، و مهرناز کریمیان فرد، کارشناس بازرسی و ارزیابی عملکرد بهزیستی فارس، نیز به عنوان اعضای موثر در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان، لوح سپاس دریافت کردند.
لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=41664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.