4

استخدام و جذب نیروی انسانی متخصص حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا در فارس

  • کد خبر : 42398
  • 21 دی 1402 - 16:35
استخدام و جذب نیروی انسانی متخصص حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا در فارس
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس، گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی ( مرد و زن ) موردنیاز از علاقمندان و متقاضیان دعوت به عمل می آورد.

سرهنگ حمید افرامن گفت: منابع انسانی ارزشمندترین منابع سازمان‌های امروزی به حساب می‌آیند؛ به نحوی که تحقق بهره‌وری در سازمان‌ها در گرو برخورداری از کارکنان مستعد، کارآمد و بهره‌مند از مهارت‌های فنی و تخصصی است.

وی بیان کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی ( مرد و زن ) موردنیاز از علاقمندان و متقاضیان بکارگیری در ماموریت‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی با رشته تحصیلی مورد نیاز از جمله پژوهشگری علوم اجتماعی ، خبرنگاری و علوم ارتباطات، مستندسازی (تصویربردار و عکاس)، تدوین‌گری، کارگردانی، متخصص فضای مجازی با عضویت پیمانی در مقطع افسری استخدام کند.

ب: شرایط اختصاصی استخدامی در مقطع پیمانی ۵ ساله افسری:

۱- رشته‌های تحصیلی مورد‌نیاز عبارتند از: پژوهشگری علوم اجتماعی، خبرنگاری و علوم ارتباطات، مستندسازی (تصویربردار و عکاس) ، تدوین‌گری، کارگردانی، متخصص فضای مجازی.

داوطلبان و متقاضیان دارای شرایط برای ثبت نام و تشکیل پرونده تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۲ همه روزه از ساعت ۷ صبح لغایت ۱۲ ظهر با دردست داشتن اصل مدارک هویتی، تحصیلی و تخصصی شغلی به معاونت فرهنگی واجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس به آدرس: شیراز،پل حر، روبروی کلانتری ۱۱ زند، مجتمع انتظامی شهید بیات، ساختمان معاونت فرهنگی واجتماعی واحد اداری مراجعه حضوری داشته باشند.

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=42398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.