3

خدمات‌دهی شهرداری شیراز در موکب احمدبن موسی(ع) در کربلا

  • کد خبر : 47696
  • 29 مرداد 1403 - 13:27
خدمات‌دهی شهرداری شیراز در موکب احمدبن موسی(ع) در کربلا
ناظر خدمات اربعین در مرز شلمچه و مسئول ستاد اربعین شهرداری شیراز در بازدید از موکب احمدبن موسی (ع) در کربلا از خدمات‌دهی حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری این کلان‌شهر در این موکب خبر دادند.

به گزارش آونگ پرس،  زارعی ناظر خدمات اربعین شهرداری شیراز در مرز شلمچه و روح‌الله خوشبخت مسئول ستاد اربعین شهرداری شیراز در بازدید از موکب احمدبن موسی (ع) در کربلا از خدمات‌دهی حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری این کلان‌شهر در این موکب خبر دادند.

ناظر خدمات اربعین شهرداری شیراز در مرز شلمچه گفت: یکی از بندهای مصوبه شورای اسلامی شهر، حضور ۳۰ نفر از خادمین زوار اباعبدالله الحسین(ع) در موکب احمد بن موسی (ع) در کربلای معلا است.

مسعود زارعی حضور خادمین زوار اباعبدالله الحسین(ع) در موکب حضرت احمدبن موسی(ع) کربلا را بسیار تأثیرگذار دانست و عنوان کرد: این موکب در شرایط بسیار خوب و در عرصه بسیار گسترده در حال ارائه خدمات به زوار امام حسین(ع) است و شهرداری شیراز نیز با مصوبه شورای اسلامی شهر در این خدمتگزاری سهیم است.

مسئول ستاد اربعین شهرداری شیراز نیز اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد اربعین کشوری و ستاد اربعین استانی و همچنین مصوبه شورای ششم، شهرداری شیراز موظف شد علاوه بر استقرار و فعالیت در موکب احمد بن موسی(ع) در مرز شلمچه، ۳۰ نفر از همکاران نیز همگام با سپاه فجر فارس در موکب احمد بن موسی در کربلای معلا در خدمت به زوار حضور یابند.

روح‌الله خوشبخت بیان کرد:۳۰ نفر از همکاران شهرداری شیراز از حوزه‌های مختلف که دارای سنوات و تجربیات قوی در این حوزه هستند به همراه خادمین زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در موکب موکب احمد بن موسی(ع) کربلا خدمات دهی می‌کنند.

وی با اشاره به این بازدید گفت: ما شاهد و ناظر اقدامات بسیار خوب در راستای اسکان زائرین، توزیع نذورات بین زائرین و مواردی از قبیل حوزه‌های تأسیساتی، نگهداری و سایر مواردی هستیم که موردتوجه هم استانی‌های عزیز و زائرین اباعبدالله الحسین(ع) واقع شده است.

معاون شهردار شیراز ابراز امیدواری کرد: با چنین کارهای بزرگی شاهد برپایی و برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم بزرگ اربعین حسینی(ع) که هر ساله اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و شیعیان امت اسلامی را رقم می‌زند، باشیم.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=47696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.