1

تخریب دیوار گذاری در حریم رودخانه چاتیز شهرستان جهرم

  • کد خبر : 48401
  • 10 شهریور 1403 - 22:27
تخریب دیوار گذاری در حریم رودخانه چاتیز شهرستان جهرم
تخریب دیوار گذاری در حریم رودخانه، جلوگیری از برداشت غیر مجاز مصالح و رفع تصرف بیش از ۱۲ هکتار دیوار گذاری در حریم رودخانه چاتیز، شهرستان جهرم در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش آونگ پرس، و به نقل از منابع آب شهرستان جهرم با مشاهده و گزارش گروه گشت و بازرسی مبنی بر تصرف و دیوارگذاری در حریم و بستر رودخانه‌ این شهرستان در منطقه چاه تیز و احداث باغ مرکبات، پس از طی مراحل قانونی، دیوار گذاری تخریب و حریم و بستر رودخانه آزادسازی شد.
حسین تقی خانی مدیر منابع آب جهرم گفت: با تلاش و پیگیری، از برداشت غیرمجاز مصالح که در بستر رودخانه چاتیز این شهرستان جلوگیری شد، همچنین با افراد سودجو که قصد هرگونه تجاوز غیر قانونی به بستر و حریم رودخانه‌های این شهرستان داشته باشند، برخورد جدی می‌شود.
تقی خانی افزود با توجه به بازدید دادستان شهرستان جهرم و فرمانده نیروی انتظامی در خصوص رفع تصرف بیش از ۱۲ هکتار دیوار گذاری در حریم رودخانه چاتیز این شهرستان، پس از حکم قضایی و هماهنگی‌های لازم، مقرر گردید در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات آزادسازی انجام شود و وضعیت به حالت سابق برگردد.
لازم به ذکر است شهرستان جهرم واقع در جنوب استان فارس با تعداد ۵هزار حلقه چاه و رودخانه‌های قره‌آغاج، چاتیز، شور و سیمکان است، و از جمله شهرستان‌های مهم استان به لحاظ منابع آبی می‌باشد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=48401

مطالب مرتبط

24بهمن
نجات دانش آموزی آب (داناب) طرحی برای مصرف آب بر معیار دانایی
در کارگاه آموزشی و نشست هم اندیشی طرح داناب و سواد آبی به میزبانی آب منطقه ای فارس عنوان شد :

نجات دانش آموزی آب (داناب) طرحی برای مصرف آب بر معیار دانایی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.