1
در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال 1402؛

۳۲ طرح ارتباط با صنعت به ارزش ۴۲ میلیارد ریال اجرا شد

  • کد خبر : 49061
  • 25 شهریور 1403 - 22:13
۳۲ طرح ارتباط با صنعت به ارزش ۴۲ میلیارد ریال اجرا شد
سرپرست دفتر ارتباط با صنعت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از اجرای 32 طرح ارتباط با صنعت، به ارزش بیش از 42 میلیارد ریال، در دانشکده ها و مراکز تحقیقاتی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش آونگ پرس ، مجتبی کمالی نیا گفت: در این زمینه، دانشکده «تغذیه و علوم غذایی» مجری ۱۳ طرح، دانشکده «بهداشت» مجری ۱۱ طرح، دانشکده «مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی» مجری ۴ طرح، مراکز تحقیقاتی مجری ۳ طرح و دانشکده «پزشکی» مجری یک طرح بودند.

او با بیان اینکه در یک سال گذشته، دفتر ارتباط صنعت و دانشگاه در شهرک بزرگ صنعتی شیراز راه اندازی شده است، افزود: همچنین نمایندگان علمی دانشکده های این دانشگاه برای نیازسنجی و ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه با صنعت، چهار روز در هفته در این مجموعه حضور و فعالیت دارند.

کمالی نیا، راه اندازی دفتر خدمات فنی و مهندسی در دانشکده تغذیه و علوم غذایی به عنوان زیر مجموعه دفتر ارتباط با صنعت این دانشکده و ارایه خدمات مشاوره به شرکت های صنایع غذایی و سرمایه گذاران مرتبط در زمینه صنایع غذایی را از دیگر فعالیت های این دفتر در یک سال گذشته عنوان کرد.

سرپرست دفتر ارتباط با صنعت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه لوم پزشکی شیراز با اشاره به برگزاری جلسات منظم ماهیانه دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه با دفاتر مستقر در دانشکده ها اظهار کرد: تهیه بروشور معرفی توانمندی های گروه های آموزشی و دفاتر ارتباط با صنعت مستقر در دانشکده ها برای ارایه به صنایع و دستگاه های اجرایی نیز از سوی دفتر ارتباط با صنعت مدیریت توسعه فناوری سلامت این معاونت در حال پیگیری است.

کمالی نیا با اشاره به تهیه نسخه پیش نویس کتابچه جامع ارتباط با صنعت دانشگاه به عنوان بخش دیگری از فعالیت های این دفتر در یک سال گذشته گفت: این نسخه پیش نویس به تفکیک هر دانشکده، به معرفی گروه های آموزشی، اعضای هیات علمی، اهداف و توانمندی‌های آموزشی، پژوهشی، خدماتی و مشاوره ای، معرفی دفتر ارتباط با صنعت، گزارش سوابق طرح های ارتباط با صنعت انجام شده، تجهیزات و خدمات قابل ارایه در آزمایشگاه ها می پردازد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49061

مطالب مرتبط

27شهریور
آزمایشگاه مرجع معاونت بهداشت دانشگاه شیراز، پیشگام در تشخیص هپاتیت C با فناوری RT-PCR
22شهریور
هزینه طرح های «فناورانه» و «ارتباط با صنعت» به صورت کامل پرداخت شد
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

هزینه طرح های «فناورانه» و «ارتباط با صنعت» به صورت کامل پرداخت شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.