0

مهلت ثبت‌نام صادرکنندگان برگزیده ملی سال ۱۴۰۳ در فارس اعلام شد

  • کد خبر : 49675
  • 08 مهر 1403 - 14:51
مهلت ثبت‌نام صادرکنندگان برگزیده ملی سال ۱۴۰۳ در فارس اعلام شد
حمیدرضا ایزدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس، از آغاز فرآیند ثبت‌نام صادرکنندگان برگزیده ملی سال ۱۴۰۳ خبر داد و اعلام کرد که متقاضیان تا پایان روز سه‌شنبه ۱۰ مهرماه فرصت دارند مدارک خود را در سامانه مربوطه بارگذاری کنند.

به گزارش آونگ پرس، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس اعلام کرد که ثبت‌نام برای معرفی صادرکنندگان برگزیده ملی سال ۱۴۰۳ آغاز شده است و صادرکنندگان استان تا پایان روز سه‌شنبه، ۱۰ مهرماه می‌توانند مدارک خود را برای شرکت در این فرآیند بارگذاری کنند.
حمیدرضا ایزدی با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین سالروز ملی صادرات، گفت: با اعلام زمان ثبت‌نام از سوی وزارت صمت، متقاضیان شرکت در رویداد انتخاب صادرکننده نمونه سال ۱۴۰۳ از تاریخ ۵ مهر تا ۱۰ مهر فرصت دارند تا برای ثبت‌نام اقدام کنند.
وی با بیان اینکه این رویداد به منظور ارج نهادن به تلاش‌های صادرکنندگان غیرنفتی و تحقق اهداف صادراتی کشور برگزار می‌شود، افزود: متقاضیان باید اسناد و مدارک خود را بر اساس شاخص‌های ارزیابی که در سامانه topexporter.tpo.ir اعلام شده، بارگذاری کنند.
ایزدی در ادامه بیان کرد که ثبت‌نام در سه دسته کالایی، محصولات فناورانه و خدمات انجام می‌شود و مهلت ثبت‌نام قابل تمدید نخواهد بود. پس از پایان ثبت‌نام، ارزیابی بنگاه‌های متقاضی به صورت الکترونیکی انجام و برترین‌ها انتخاب خواهند شد.
وی تأکید کرد که تمامی فرآیند ثبت‌نام به صورت آنلاین و از طریق سامانه الکترونیکی صورت می‌گیرد و از مراجعه حضوری و ارسال فیزیکی مدارک به سازمان توسعه تجارت خودداری شود.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.