0
معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی پیشنهاد داد:

مجلس شورای اسلامی برای توسعه گردشگری تنگ رغز ردیف اعتبار خاص اختصاص دهد

  • کد خبر : 49707
  • 08 مهر 1403 - 22:20
مجلس شورای اسلامی برای توسعه گردشگری تنگ رغز ردیف اعتبار خاص اختصاص دهد
معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی، جاذبه گردشگری تنگ رغز در شهرستان داراب را پدیده ای منحصربه فرد معرفی کرد و گفت: پیشنهاد می شود مجلس شورای اسلامی برای توسعه گردشگری تنگ رغز ردیف اعتبار خاص اختصاص دهد.

به گزارش آونگ پرس، علی اصغر شالبافیان در جریان سفر به استان فارس با شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان داراب طی سخنانی افزود: شهرستان داراب از تنوع جاذبه های گردشگری طبیعی منحصربه فردی برخوردار است که برای رشد و توسعه گردشگری نیازمند فراهم شدن زیرساخت ها است.
معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی گفت: برای نمونه مجموعه گردشگری چشمه گلابی به اعتبارات زیرساختی نیاز دارد که مقرر شده از محل اعتبارات ملی تامین شود. شالبافیان همچنین گفت: در حوزه گردشگری کشاورزی هم این شهرستان دارای ظرفیت های بسیاری است که مقرر شد ضوابط برای تسریع امور تسهیل شود و اعطای مجوزهای متقاضیان سرمایه گذاری این بخش نیز تسریع گردد.
شالبافیان حضور و فعالیت بومگردی ها در این شهرستان را پر رنگ توصیف کرد.
معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی در ادامه یادآور شد: چنانچه ردیف اعتباری خاصی برای جاذبه تنگ رغز در نظر گرفته شود میزان ورود گردشگران بین المللی به این منطقه چند برابر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=49707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.