به گزارش آونگ پرس ، اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری شیراز اعلام کرد: مجموع تماسهای دریافتی مرکز ۱۳۷ طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۹۹ هزار و ۶۶ تماس بوده است که ۶۲٫۲۳ درصد مربوط به درخواستهای شهروندی و ۳۷٫۷۷ درصد مربوط به راهنمایی بوده است.
بنابراین گزارش، سازمان مدیریت پسماند اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری و شهرداری مناطق ۱، ۴ و ۱۰ شیراز بیشترین درصد تماس حوزههای اجرایی با بیشترین مطالبه مردمی را داشتهاند که درصد آنها به ترتیب ۲۳٫۵، ۱۰٫۸۶، ۷٫۲۳، ۶٫۶ و ۶٫۰۷ است.
نظافت معابر، مرمت آسفالت، سد معبر بارفروش، ساختوساز غیرمجاز، ترکیدگی لوله آب، بارگیری زباله، سد معبر واحد صنفی، کیفیت آبیاری، سد معبر دستفروش و انتظار برای خط اتوبوس نیز اولویت پرتکرار شهروندان برحسب درصد تماس شهروندان بوده است که این درصد به ترتیب: ۸٫۲۱، ۴٫۸۳، ۴٫۸، ۳٫۴۶، ۳٫۴۴، ۳٫۱۵، ۲٫۷۸، ۲٫۶۶، ۲٫۵۶ و ۲٫۵۳ بوده است.