0

آیین تقدیر از زوج نیکوکار و تحویل کلید منزل ۲۵ میلیارد تومانی به بیمارستان آنکولوژی امیر

  • کد خبر : 50031
  • 15 مهر 1403 - 16:35
آیین تقدیر از زوج نیکوکار و تحویل کلید منزل ۲۵ میلیارد تومانی به بیمارستان آنکولوژی امیر
آیین تقدیر از زوج نیکوکار و تحویل کلید منزل 25 میلیارد تومانی به موسسه خیریه امیر حدائق، در بیمارستان آنکولوژی امیر برگزار شد.

به گزارش آونگ پرس ، رییس بیمارستان گفت: در آیین تقدیر از «مهری پیروز» و «سیروس آزاد» زوج نیکوکار حوزه سلامت، از اقدام نیک و ارزشمند این زوج که سعادت دنیا و آخرت را نصیب خود ساخته اند، قدردانی شد.

«علی امانتی» با اشاره به اهمیت نقش خیرین در حوزه سلامت، افزود: بیمارستان آنکولوژی امیر از زمان تاسیس تاکنون از سوی نیکوکاران در زمینه های درمان بیماران، تجهیزات و امور عمرانی حمایت شده است و قطعا مسیر سبز بانوی جاودانه مرحومه «زهرا سعادت» با همراهی نیک اندیشان ادامه خواهد یافت.

او تاکید کرد: موسسه خیریه امیر در نظر دارد از ملک اهدایی این زوج نیک اندیش، در راستای توسعه بیمارستان آنکولوژی امیر و گسترش خدمات به بیماران مبتلا به سرطان بهره مند شود.

«سیروس آزاد» نیک اندیش حوزه سلامت نیز در پی اهدای منزل شخصی شان به بیمارستان آنکولوژی امیر گفت: همیشه کمک به درمان بیماران برای ما دغدغه بوده و تا آنجایی که می توانستیم سعی کردیم ابتدا خودمان در این مسیر پیش برویم و سپس در فرهنگ سازی این اقدام موثر باشیم.

در این آیین، کلید منزل اهدایی از سوی این زوج نیکوکار به دکتر سید «امیدرضا ذکاوت» رییس هیات مدیره موسسه خیریه امیر تحویل شد و در پایان نهالی سبز از سوی «مهری پیروز» بانوی نیک اندیش، در محوطه بیمارستان آنکولوژی امیر به عنوان نماد جاودانگی کاشته شد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=50031

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.