0

طی مراسمی ازجانبازان ، ایثارگران و خانواده معظم شهدای شرکت آبفا استان فارس تجلیل شد

  • کد خبر : 50483
  • 26 مهر 1403 - 15:10
طی مراسمی ازجانبازان ، ایثارگران و خانواده معظم شهدای شرکت آبفا استان فارس تجلیل شد
طی مراسمی در آستان مقدس احمدی ( شاهچراغ) و محمدی، با حضور جمعی از سرداران دفاع مقدس، از ایثار و پایمردی جانبازان ، ایثارگران و خانواده معظم شهدای شرکت آبفا استان فارس تجلیل شد.

به گزارش آونگ پرس ، علی شبانی مدیر عامل شرکت آبفا فارس در آغاز این مراسم طی سخنانی با ارائه ی آماری از جانبازان ، ایثارگران و خانواده معظم شهدای شاغل در شرکت آبفا فارس، گفت: حضور این عزیزان در لباس فاخر سقایت خود برکتی بزرگ است.
مدیر عامل شرکت آبفا فارس افزود: به لطف خداوند امروز در حکومت جمهوری اسلامی مدیرانی در رأس امورند که اهل معنویت و ایثارند.

وی با اشاره به جایگاه ایثار در اندیشه اسلامی بیان داشت: ایثار در میان مقامهای انسانی یک درجه فراتر از احسان است. محسن کسی است که هم خوب کار کند و هم کار خوب کند، ولی ایثارگر کسی است که علاوه بر این دو شاخصه ، از وجود خود هم می گذرد و از حقوق خود برای دیگران صرف نظر می کند.

وی در ادامه تأکید کرد: خداوند بزرگ شهادت را بزرگترین پاداش ایثارگری قرار داده است و آنان که به این جایگاه نائل آمدند، پاداش خداوند را دریافت کرده اند.

شبانی جانبازان و خانواده شهدا را از طلایه داران ایثارگری در جامعه عنوان نمود و جانبازان را شهدای زنده توصیف کرد.

رئیس هیأت مدیره شرکت آبفا فارس در ادامه اظهار کرد: پایمردی جانبازان، ایثار گران و خانواده معظم شهدا به دوران انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس ختم نگردید. چرا که این عزیزان همواره در طول حیات طیبه ی انقلاب یار و یاور ولایت و همراه لاینفک نظام انقلاب اسلامی بوده اند.

وی با مخاطب قرار دادن جانبازان ادامه داد: شما در واقع رهرو حضرت ابوالفضل (ع) هستید و شیوه از خود گذشتگی و جانبازی را در مکتب آن حضرت آموخته و گام در راه حقیقت که طریقه الله می باشد نهاده اید.

شبانی تصریح کرد : خداوند از مواهب بی کرانش نعمت سقایی که از خصایص حسنه و سیره ی سقای کربلاست را نیز بر شما ارزانی داشته است و شما در پیشگاه خداوند برگزیدگان شایسته ای هستید.

او در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به این مطلب که شرکت آبفا استان فارس این افتخار را دارد که از نعمت حضور ایثارگران و جانبازان سر افراز بهره مند باشد بیان داشت: این عزیزان در موفقیت های شرکت سهم به سزایی دارند.

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس در گوشه ی دیگری از بیانات خود با اشاره به نامگذاری سال جاری به سال جهش تولید با مشارکت مردم خواستار مشارکت همگانی در مسیر تحقق این شعار و اندیشه گردید و خاطر نشان کرد: امیدوارم با درک صحیح از وضعیت موجود و همکاریهای همه جانبه بتوانیم در تداوم خدمات مطلوب آبرسانی ایفا گر نقش های سازنده و موثر باشیم.

در ادامه ی این مراسم حجت الاسلام حدائق از سخنرانان موضوعات اجتماعی و اخلاق نیز در سخنانی به تجلیل از جایگاه شامخ شهدای مدافع حرم و رشادت های جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا پرداخت و از اقدامات هرساله شرکت آبفا فارس در تکریم ایثارگران قدردانی کرد.

وی با تقدیر از امنیت موجود در کشور، آسایش و آرامش موجود در کشور را مرهون اقدامات اطلاعاتی و ایثارگری های سربازان گمنام امام زمان(عج) و دلاوران بسیجی دانست.

روایت دفاع مقدس، بیان خاطرات جنگ توسط سرداران دفاع مقدس و اجرای سرود های حماسی مرتبط با موضوع برنامه ، از دیگر اجزای این مراسم بود. در مراسم مزبور که به همت پایگاه مقاومت بسیج و امور ایثارگران شرکت آبفا استان فارس برگزار شد از جانبازان ، ایثارگران و خانواده شهدای شرکت آبفا استان فارس تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=50483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.