1
مدیر کل آموزش و پرورش فارس در آیین استانی گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل درمدارس استان تاکید کرد:

مهمترین موضوع پدافند غیر عامل درمدارس مقابله با جنگ شناختی است

  • کد خبر : 50725
  • 05 آبان 1403 - 14:51
مهمترین موضوع پدافند غیر عامل درمدارس مقابله با جنگ شناختی است
مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: مهمترین موضوع در پدافند غیر عامل درمدارس مقابله با جنگ شناختی است چراکه دشمن تلاش دارد فضا را مبهم و حقایق را جابجا و ذهن و افکار درونی دانش آموزان را تحت تاثیر تبلیغات کاذب خود قرار دهد.

به گزارش آونگ پرس ، فرشید قاسمی در آیین استانی گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل درمدارس استان دردبیرستان مختارنامه ناحیه چهار شیراز، اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب می فرمایند؛ «دفاع جزیی از هویت یک ملت است ملت زنده از خود دفاع می کند …»، لذا هرچند دوران دفاع مقدس به اتمام رسیده است اما دفاع از مقدساتی مانند؛ استقلال، هویت، ارزش ها و …، همچنان باقی است.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس باتاکید براینکه آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه کشور و دانش آموزان نیز بزرگتر قشر جامعه هستند گفت:دشمن تلاش دارد انواع بحران ها را در این مجموعه ایجاد کند لذا ما باید از قبل تدابیر لازمه را اتخاذ کنیم. 

قاسمی تصریح کرد: «استاندارد سازی ساختمان مدارس» و «فرهنگ سازی» برای مقابله با آسیب های ناشی از بحران ها و «مقابله با جنگ شناختی»، موضوعاتی است که آموزش و پرورش در راستای پدافند غیرعامل، همواره در دستور کار قرار می دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، خاطر نشان کرد: آمار دانش آموزان با احتساب والدین شان بیش از نیمی از جمعیت  کشور را تشکیل می دهند لذا ضروری است برای فرهنگ سازی از طریق دانش آموزان اقدام کرد.

وی ادامه داد: مهمترین موضوع در پدافند غیر عامل درمدارس مقابله با جنگ شناختی است چراکه دشمن تلاش دارد فضا را مبهم و حقایق را جابجا و ذهن و افکار درونی دانش آموزان را تحت تاثیر تبلیغات کاذب خود قرار دهد.

قاسمی بااشاره به اینکه دشمن با سفسطه گری و مغلطه کاری و بزرگ نمایی نقاط ضعف سعی دارد ذهن دانش آموزان را تحت تاثیر قرار دهد ادامه داد:دانش آموزان ما با مطالعه باید از آرمان ها ارزش های انقلاب دفاع کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس عنوان کرد: امیدوارم  با تلاش نوجوانان آینده ساز، روز به روز بر موفقیت های میهن اسلامی ما افزوده شود.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=50725

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.