1

بررسی گوشی تلفن شکارچی حرفه ای شهرستان قیروکارزین متخلف محیط زیست را به دام انداخت

  • کد خبر : 50735
  • 05 آبان 1403 - 15:14
بررسی گوشی تلفن  شکارچی حرفه ای شهرستان قیروکارزین متخلف محیط زیست را به دام انداخت
با هماهنگی مقام قضایی شهرستان قیروکارزین و طی بازرسی از منزل شکارچی حرفه ای یک قبضه سلاح شکاری در منزل وی کشف شد، به درخواست اداره محیط زیست شهرستان و هماهنگی با مقام قضایی با بررسی گوشی موبایل این شکارچی متخلف ابعاد تازه ای از تخلفات شکار گشوده شد.

به گزارش آونگ پرس ، عباس قائدی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قیروکارزین در این زمینه گفت: پس از بررسی گوشی این شکارچی متخلف مشخص شد ، متهم از سالیان قبل تا کنون تصاویر شکار پرندگان و حیوانات وحشی را در گوشی ذخیره کرده و سابقه طولانی در این کار دارد.
قائدی ادامه داد: تصاویر گویای آن بود که این شکارچی متخلف مبادرت به شکار ۶۹ کبک و ۲۸ تیهو، یک خرگوش، ۳ روباه، ۲ تشی ، ۲ مرغابی و تعدادی دیگر از گونه های حیات وحش کرده است.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قیروکارزین اضافه کرد: متهم با تشکل پرونده و مجوز قضایی دستگیر شد و هم اکنون در زندان بسر می برد ، محیط زیست علیه نامبرده اعلام جرم کرد و در خواست مبلغ ۱یک میلیارد و ۳۵۶ ملیون و ۳۳ هزار ریال جریمه در پرونده ثبت شده است ، این خسارت به منظور ضرر وزیان وارد شده به محیط زیست توسط کارشناس حقوقی تعیین شده تا متهم به حساب سازمان محیط زیست واریز کند.
قائدی همچنین با تقدیر از مقام قضایی گفت: از مقام قضایی در خواست شده تا سه قبصه سلاح دیگر که در تصاویر معلوم است از نامبرده گرفته شود و به اداره محیط زیست شهرستان قیروکارزین تحویل شود.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=50735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.