0
مدیر عامل آبفا فارس:

کارکنان حوزه خدمات مشترکین، با تکریم مردم و ارائه خدمات صادقانه و مطلوب، در ذهن جامعه تاثیرگذار خواهند بود

  • کد خبر : 57132
  • 26 فروردین 1404 - 12:40
کارکنان حوزه خدمات مشترکین، با تکریم مردم و ارائه خدمات صادقانه و مطلوب، در ذهن جامعه تاثیرگذار خواهند بود
مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در همایش خدمات مشترکین این شرکت که با حضور معاونین و مدیران ستادی، رئیس و مسئولین مشترکین امور آبفا شهرستان های تابعه ی شرکت آبفا فارس برگزار شد، گفت: کارکنان حوزه خدمات مشترکین، با تکریم مردم و ارائه خدمات صادقانه و مطلوب، در ذهن جامعه تاثیرگذار خواهند بود .

به گزارش آونگ پرس، علی شبانی طی سخنانی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید ، به بیان وضعیت کنونی تامین آب شرب شهرهای استان و روند ارائه ی خدمات به مردم استان پرداخت و اظهار کرد: بحمد ا… با وجود خشکسالی در سنوات اخیر ، سال ۱۴۰۳را با تلاش و کوشش همه ی همکاران با کمترین چالش و مشکل سپری کردیم .

وی خدمات مشترکین را از اصلی ترین بخشهای شرکت عنوان کرد و با تاکید بر این مطلب که کارکنان حوزه ی خدمات مشترکین علاوه بر رسالت تامین آب شرب شهروندان ، باید به عنوان الگوهای مناسبی در خدمت رسانی نیز باشید ، بیان داشت : بی تردید همکارانمان در خدمات مشترکین با تکریم مردم و ارائه ی خدمات صادقانه و مطلوب در ذهن جامعه تاثیرگذار خواهند بود .

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در ادامه ی این برنامه با خطاب قرار دادن مدیران امور آبفا ، تکریم ارباب رجوع را در گرو تکریم پرسنل عنوان و تصریح کرد: بی شک اگر کارکنان شرکت از آرامش و احترام لازم در محل خدمت برخوردار باشند و مورد تکریم قرار گیرند به تکریم ارباب رجوع که از اهداف شرکت می باشد ، خواهند پرداخت. ما برآنیم تا در ادامه ی ارائه ی خدمات به پرسنل و ارباب رجوع ، برنامه های آینده ی شرکت را نیز در این راستا تدوین نمائیم.

وی در همین راستا رسالت شرکت آبفا فارس را ارائه ی خدمات مطلوب در حوزه ی آبرسانی،‌ جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در شهر ها و روستاهای استان عنوان و توصیه هایی را مطرح کرد.
شبانی نظم اداری را لازمه ی پیشبرد اهداف شرکت عنوان و کارآیی سنجی پرسنل توسط مدیران را موجب شایسته سالاری در امور و هموار شدن مسیر حرکت شرکت به سوی تعالی بیان نمود .

رضا اسدی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا استان فارس هم ضمن ارائه ی گزارشی جامع از عملکرد این معاونت در شهرهای استان طی سال ۱۴۰۳، به تبیین رویکرد و سیاست های کلی معاونت خدمات مشترکین شرکت در سال ۱۴۰۴ پرداخت.

وی با اشاره به اصل مشتری مداری اظهار کرد : معاونت خدمات مشترکین‌ با حساسیت ویژه ای که در این حوزه دارد ، ضمن تاکید به اصل مشتری مداری و ارائه ی خدمات مطلوب به مشترکین ، خواستار سعه صدر و برخورد مناسب با مردم در تمام حوزه ها و تلاش برای ارائه ی خدمات مطلوب تر به آنان در شهرها و روستاهای استان می باشد.

معاون خدمات مشترکین و ذدرآمد شرکت آبفا فارس با بیان توصیه هایی در راستای فعالیت کارکنان بخش خدمات مشترکین ، به بحث در خصوص انتظارات مشتریان پرداخت و اذعان داشت : باید تمام خواسته های اصولی و قانونی مشترکین را پوشش دهیم، چرا که هدف ما ارائه ی بهترین خدمات ممکن به آنان است .

اسدی نحوه ی ارائه ی خدمات در امور آبفا شهرهای تابعه را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت : در جهت تسهیل خدمات به مشترکین توصیه هایی به مدیران و مسئولین خدمات مشترکین امور و ادارات آبفا تابعه گردیده است که امیدوارم با در نظر گرفتن این توصیه ها و هم افزایی با معاونت خدمات مشترکین در ستاد شرکت ، خدماتی مطلوب تر به مردم ارائه گردد.

وی با ارائه ی راهکارهایی در خصوص اصلاح برخی روشهای خدمات به مشترکین و بحث در خصوص روشهای جایگزین اذعان داشت : باید به سمتی برویم که بتوانیم کیفیت خدمات خود و رضایتمندی مشترکین را ارتقاء دهیم.

او با تاکید بر افزایش ظرفیتهای ارائه ی خدمات به مشتریان تصریح کرد: باید از تمام پتانسیل های موجود در ادارات تابعه برای استاندارد سازی و ارتقاء سطح کیفی خدمات استفاده کنیم .

در این همایش وحید حق شناس معاون بهره برداری و توسعه آب و حسینعلی نورسته مدیر دفتر حراست و امور محرمانه، علی رمضانی مدیر دفتر خدمات مشترکین و علی نقی دهقانی مدیر دفتر نظارت بر درآمد و وصول مطالبات، نیز به ایراد سخنانی در حوزه فعالیت خود پرداختند.

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=57132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.