به گزارش آونگ پرس، علی شبانی طی سخنانی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید ، به بیان وضعیت کنونی تامین آب شرب شهرهای استان و روند ارائه ی خدمات به مردم استان پرداخت و اظهار کرد: بحمد ا… با وجود خشکسالی در سنوات اخیر ، سال ۱۴۰۳را با تلاش و کوشش همه ی همکاران با کمترین چالش و مشکل سپری کردیم .
وی خدمات مشترکین را از اصلی ترین بخشهای شرکت عنوان کرد و با تاکید بر این مطلب که کارکنان حوزه ی خدمات مشترکین علاوه بر رسالت تامین آب شرب شهروندان ، باید به عنوان الگوهای مناسبی در خدمت رسانی نیز باشید ، بیان داشت : بی تردید همکارانمان در خدمات مشترکین با تکریم مردم و ارائه ی خدمات صادقانه و مطلوب در ذهن جامعه تاثیرگذار خواهند بود .
مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در ادامه ی این برنامه با خطاب قرار دادن مدیران امور آبفا ، تکریم ارباب رجوع را در گرو تکریم پرسنل عنوان و تصریح کرد: بی شک اگر کارکنان شرکت از آرامش و احترام لازم در محل خدمت برخوردار باشند و مورد تکریم قرار گیرند به تکریم ارباب رجوع که از اهداف شرکت می باشد ، خواهند پرداخت. ما برآنیم تا در ادامه ی ارائه ی خدمات به پرسنل و ارباب رجوع ، برنامه های آینده ی شرکت را نیز در این راستا تدوین نمائیم.
وی در همین راستا رسالت شرکت آبفا فارس را ارائه ی خدمات مطلوب در حوزه ی آبرسانی، جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در شهر ها و روستاهای استان عنوان و توصیه هایی را مطرح کرد.
شبانی نظم اداری را لازمه ی پیشبرد اهداف شرکت عنوان و کارآیی سنجی پرسنل توسط مدیران را موجب شایسته سالاری در امور و هموار شدن مسیر حرکت شرکت به سوی تعالی بیان نمود .
رضا اسدی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا استان فارس هم ضمن ارائه ی گزارشی جامع از عملکرد این معاونت در شهرهای استان طی سال ۱۴۰۳، به تبیین رویکرد و سیاست های کلی معاونت خدمات مشترکین شرکت در سال ۱۴۰۴ پرداخت.
وی با اشاره به اصل مشتری مداری اظهار کرد : معاونت خدمات مشترکین با حساسیت ویژه ای که در این حوزه دارد ، ضمن تاکید به اصل مشتری مداری و ارائه ی خدمات مطلوب به مشترکین ، خواستار سعه صدر و برخورد مناسب با مردم در تمام حوزه ها و تلاش برای ارائه ی خدمات مطلوب تر به آنان در شهرها و روستاهای استان می باشد.
معاون خدمات مشترکین و ذدرآمد شرکت آبفا فارس با بیان توصیه هایی در راستای فعالیت کارکنان بخش خدمات مشترکین ، به بحث در خصوص انتظارات مشتریان پرداخت و اذعان داشت : باید تمام خواسته های اصولی و قانونی مشترکین را پوشش دهیم، چرا که هدف ما ارائه ی بهترین خدمات ممکن به آنان است .
اسدی نحوه ی ارائه ی خدمات در امور آبفا شهرهای تابعه را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت : در جهت تسهیل خدمات به مشترکین توصیه هایی به مدیران و مسئولین خدمات مشترکین امور و ادارات آبفا تابعه گردیده است که امیدوارم با در نظر گرفتن این توصیه ها و هم افزایی با معاونت خدمات مشترکین در ستاد شرکت ، خدماتی مطلوب تر به مردم ارائه گردد.
وی با ارائه ی راهکارهایی در خصوص اصلاح برخی روشهای خدمات به مشترکین و بحث در خصوص روشهای جایگزین اذعان داشت : باید به سمتی برویم که بتوانیم کیفیت خدمات خود و رضایتمندی مشترکین را ارتقاء دهیم.
او با تاکید بر افزایش ظرفیتهای ارائه ی خدمات به مشتریان تصریح کرد: باید از تمام پتانسیل های موجود در ادارات تابعه برای استاندارد سازی و ارتقاء سطح کیفی خدمات استفاده کنیم .
در این همایش وحید حق شناس معاون بهره برداری و توسعه آب و حسینعلی نورسته مدیر دفتر حراست و امور محرمانه، علی رمضانی مدیر دفتر خدمات مشترکین و علی نقی دهقانی مدیر دفتر نظارت بر درآمد و وصول مطالبات، نیز به ایراد سخنانی در حوزه فعالیت خود پرداختند.