3

راه‌اندازی ۲۰۶۰ خانه محیط زیست در سراسر کشور

  • کد خبر : 30323
  • 25 تیر 1402 - 18:42
راه‌اندازی ۲۰۶۰ خانه محیط زیست در سراسر کشور
علی سلاجقه در دیدار با معاون و مدیران آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست که در محل این معاونت انجام شد، اظهار کرد: معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با ایده، فکر و اندیشه سر و کار دارد و اگر در این معاونت، ایده پردازی به نحو مطلوب صورت گیرد، مأموریت سایر معاونت‌ها را ترسیم خواهد کرد.

آونگ پرس ، وی با بیان اینکه آموزش، زیربنای فعالیت‌های سازمان حفاظت محیط زیست است، بر لزوم ارائه آموزش‌های محیط زیستی به مسؤولان و مدیران کشور تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به لزوم انسجام درون سازی و هم افزایی معاونت‌ها و بخش‌های مختلف سازمان حفاظت محیط زیست، معاونت آموزش را محور این هم افزایی عنوان کرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: هر برنامه آموزشی و پژوهشی که در سازمان اتفاق می‌افتد می‌بایست با هماهنگی و همکاری معاونت آموزش طراحی و اجرا شود.

سلاجقه همچنین از صندوق ملی محیط زیست خواست به مباحث آموزش و مشارکت‌های مردمی ورود جدی داشته باشد.

وی با اشاره به راه اندازی ۲۰۶۰ خانه محیط زیست در سراسر کشور، تصریح کرد: باید محتوای ارائه شده در خانه‌های محیط زیست به خوبی طراحی و ترسیم شود تا بتوان از ظرفیت‌های مردمی برای ارتقای جایگاه محیط زیست بهره گرفت.

معاون رئیس جمهور، معاونت آموزش را متولی تولید و تهیه محتوای محیط زیستی برای ارائه به سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها دانست و بر لزوم توجه به بحث مسؤولیت اجتماعی صنایع و شرکت‌ها در حوزه حفاظت از محیط زیست تاکید کرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه گفت: از معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی انتظار داریم در زمینه تولید فیلم، سریال، انیمیشین، موسیقی و… با مضامین محیط زیستی و با همکاری سایر معاونت‌های سازمان تلاش کند.

گفتنی است در این دیدار، معاون و مدیران آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گزارشی از عملکرد ۲ ساله این معاونت در دولت مردمی و انقلابی و برنامه‌های آتی خود را ارائه کردند.
در پایان این جلسه، با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی این سازمان از تندیس و پوستر سیزدهمین جایزه ملی محیط زیست رونمایی به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=30323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.