0

پاکسازی تالاب هفت‌برم فارس

  • کد خبر : 41338
  • 08 آذر 1402 - 13:37
پاکسازی تالاب هفت‌برم فارس
رئیس اداره محیط زیست شهرستان شیراز از پاکسازی و جمع‌آوری زباله و فرهنگ‌سازی مدیریت پسماند در تالاب هفت برم با همکاری انجمن‌ها، دوستداران محیط زیست، دهیاران و اداره محیط زیست شیراز خبر داد.

آونگ پرس، کامران اسلاملو امروز، ۸ آذرماه از توزیع کیسه زباله و فرهنگ‌سازی مدیریت پسماند در این شهرستان خبر داد و گفت: با هدف حفظ محیط زیست و فرهنگ‌سازی محیط زیست برنامه‌هایی در شهرستان شیراز و در محدوده تالاب هفت برم اجرا شد.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها با همکاری انجمن‌ها، دوستداران محیط زیست، شورا و دهیاران روستاهای بخش مرکزی و اداره محیط زیست شیراز برگزار شده است، افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی مورد استقبال شهروندان و همه افرادی قرار می‌گیرد که دغدغه حفظ محیط زیست دارند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان شیراز ادامه داد: اجرای برنامه‌های توزیع کیسه زباله در بین مردم و همچنین اجرای برنامه پاکسازی پسماند حرایم تالاب هفت برم توسط عامه مردم و تشکل‌های مردمی انجام گرفت.

اسلاملو اظهار کرد: جمع‌آوری زباله‌های شهری یکی از ضروریات مدیریت شهری محسوب می‌شود و عملیات اجرائی صحیح و مناسب آن می‌تواند در پاکیزگی و زیبائی شهر نقش مهمی را ایفا کند.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های مهم مدیریت شهری بحث جمع‌آوری و دفن زباله‌ها است که بسیار هم هزینه‌بر است، گفت: مدیریت خدمات شهری تنها در صورتی عملی می‌شود که شهروندان نیز در آن مشارکت داشته باشند تا شاهد محیط زیستی عاری از آلودگی باشیم.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=41338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.