3

فارس ۲۷ درصد رتبه‌های برگزیده جشنواره خوارزمی را کسب کرد

  • کد خبر : 41690
  • 19 آذر 1402 - 12:52
فارس ۲۷ درصد رتبه‌های برگزیده جشنواره خوارزمی را کسب کرد
مدیرکل آموزش و پرورش فارس، گفت:در نهمین دوره جشنواره خوارزمی و در مرحله کشوری ۲۷ درصد از رتبه‌های برگزیده مربوط به دانش آموزان استان فارس است.

آونگ پرس، محمد خلیل عسکری در چهل و یکمین جلسه کمیته راهبردی کیفیت بخشی به آموزش کارگروه توسعه مدیریت با موضوع دستاورد‌های نهمین دوره جشنواره خوارزمی، کیفیت بخشی به مدارس غیر دولتی و کیفیت بخشی به مدارس شاهد، گفت:همه طرح‌ها و برنامه‌ها باید با محوریت دانش آموز اجرایی شود و همه برنامه‌ها از جمله جشنواره‌های مختلف به صورت زنجیره‌ای و پیوسته در مدارس اجرایی شود.
وی ادامه داد: ضروری است تمامی روسای ادارات آموزش و پرورش فارس پیشنهادات خود را در خصوص پست‌های اداری به اداره کل ارائه دهند تا در کارگروه توسعه مطرح و تصمیمات لازمه اتخاذ شود.
عسکری اذعان کرد: برای آموزش مدیران طرح پراکنده از فضای مجازی استفاده شود و آموزش‌های لازمه ارائه شود.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس، هم با تشریح برنامه‌های هفته پژوهش، اظهار کرد: بر اساس مصوبات جلسه قبل طرح آمایش هنرستان‌های استان انجام و پس از احصا نیاز‌ها برای ادامه فرآیند به وزارتخانه ارسال شده است.
فرشید قاسمی افزود: در سال گذشته ۹۷ هزار نفر در جشنواره خوارزمی مشارکت کردند.
وی ادامه داد: از این تعداد هزار و ۴۷ نفر تیم در بخش غیر حضوری مورد داوری قرار گرفتند و در نهایت ۵۰ نفر تیم برگزیده و به مرحله کشوری معرفی شدند.
قاسمی تصریح کرد: در نهمین دوره جشنواره خوارزمی و در مرحله کشوری در سال گذشته با تلاش‌های صورت گرفته، دانش آموزان استان توانستند در مرحله کشوری ۲۷ درصد از رتبه‌های برگزیده را کسب کنند.
وی ادامه داد:مدرسه محوری اولین اصل جشنواره نوجوان خوارزمی است و این جشنواره با محور‌های سیزده گانه برگزار می‌شود و در سال گذشته در پنج محور دانش آموزان فارس، رتبه اول کشوری را کسب کردند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=41690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.