1

غربالگری کارکنان هتل پارک سعدی در آخرین روز از پویش ملی سلامت

  • کد خبر : 42664
  • 02 بهمن 1402 - 13:09
غربالگری کارکنان هتل پارک سعدی در آخرین روز از پویش ملی سلامت
مدیر بیمارستان ابن سینا، از پیوستن کارکنان هتل پارک سعدی به پویش ملی سلامت خبر داد.

اونگ پرس ، به گزارش روابط عمومی بیمارستان ابن سینا، «علی محمد ثنایی نژاد» گفت: در آخرین روز از پویش ملی سلامت در استان فارس، کارگروه غربالگری پویش سلامت ملی بیمارستان ابن سینا کارکنان هتل پارک سعدی را از نظر دو بیماری فشارخون بالا و دیابت مورد ارزیابی قراردادند.

ثنایی نژاد افزود: در طرح پویش ملی سلامت، علاوه بر نمونه گیری خون برای ارزیابی و تعیین میزان قندخون، با رعایت اصول استاندارد، میزان فشارخون افراد نیز اندازه گیری و بررسی می شود.فشار

دکتر «مهدی کارگر» کارشناس مسئول آموزش سلامت ومسئول پیگیری طرح ملی غربالگری در خصوص زندگی سالم و پایش سلامت که شامل سنجش فشارخون، قند خون و توزیع پمفلت های آموزشی بهداشتی جهت کارکنان این هتل انجام شد توضیحاتی را ارائه نمودند.

دکتر کارگر در ادامه گفت: از ابتدای طرح پویش ملی سلامت در استان فارس کارگروه غربالگری این مرکز با کوشش و همت مضاعف به غربالگری هموطنان در شهر شیراز از جمله مراجعه به ادارات متعدد، بانک ها، هتل ها، مدارس، مراجعان عمومی و رهگذران، نیروهای نظامی و انتظامی پرداختند. طی این برنامه توضیحاتی در زمینه بیماری ‌های دیابت، سکته مغزی، قلبی و پیشگیری، عوارض و روش های درمان این بیماری ها و همچنین توصیه های بهداشتی لازم به مردم ارائه و در این پویش جمعا تعداد ۱۸۰۰ نفر مورد ارزیابی فشار خون و قند خون قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=42664

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.