3

۱۹ فرصت سرمایه‌گذاری فارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران معرفی شد

  • کد خبر : 43261
  • 21 بهمن 1402 - 12:06
۱۹ فرصت سرمایه‌گذاری فارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران معرفی شد
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از معرفی ۱۹ فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد.

به گزارش آونگ پرس ، محمد ثابت اقلیدی امروز، ۲۱ بهمن با بیان اینکه نمایشگاه‌های تخصصی گردشگری فرصت مناسبی برای معرفی داشته‌ها و جاذبه‌های گردشگری است، گفت: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تهران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه در پایتخت برگزار می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده فارس در این نمایشگاه فارس حضور فعال و متفاوتی خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: در این نمایشگاه ۱۹ فرصت سرمایه‌گذاری در استان فارس به‌صورت کاملاً تخصصی و جزییات موردنیاز سرمایه گذران معرفی می‌شود.

ثابت اقلیدی گفت: در حال حاضر ۲۱۶ پروژه گردشگری درزمینه‌ی‌های مختلف تأسیسات گردشگری، هتل‌های ۴ و ۵ ستاره، مجتمع گردشگری و… در سطح استان در حال احداث است مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها ۸۷ هزار میلیارد ریال است که با توجه به‌پیش بینی‌های انجام‌شده اشتغال‌زایی این پروژه‌ها به ۵ هزار و ۸۰۰ نفر می‌رسد.

وی بیان کرد: طبق آماری که داریم فارس ازنظر تعداد پروژه رتبه دوم کشوری و ازنظر حجم سرمایه‌گذاری رتبه ۷ کشوری را دارد البته این رقم بدون در نظر گرفتن ارزش زمین موردنیاز محاسبه‌شده که اگر این ارزش محاسبه می‌شد رتبه فارس به دوم و حتی اول کشوری صعود می‌کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با بیان اینکه استقبال سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری بسیار زیاد است، افزود: هم‌اکنون پروژه‌های سرمایه‌گذاری متعددی در سطح استان درخواست شده است که عمده سرمایه‌گذاری‌ها در شهرهای شیراز، سپیدان، مرودشت و کازرون است.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=43261

مطالب مرتبط

06مرداد
اماکن تاریخی و موزه های فارس فردا تعطیل است
مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس:

اماکن تاریخی و موزه های فارس فردا تعطیل است

04مرداد
۵۰ هزار قلم شی تاریخی و فرهنگی در موزه‌های فارس وجود دارد
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس خبر داد:

۵۰ هزار قلم شی تاریخی و فرهنگی در موزه‌های فارس وجود دارد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.