1

اجرای بیش از ۴۰۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی خدماتی برای امسال در سطح منطقه سه

  • کد خبر : 44188
  • 27 فروردین 1403 - 20:23
اجرای بیش از ۴۰۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی خدماتی برای امسال در سطح منطقه سه
شهردار منطقه سه شیراز از اجرای بیش از 4 هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی خدماتی در سال جدید در سطح منطقه سه شهرداری شیراز خبر داد.

دکتر سید محمد جواد افضلی از اجرای بیش از ۴ هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی خدماتی در سال جدید در سطح منطقه سه شهرداری شیراز خبر داد و گفت: تمامی این پروژه ها توسعه و پیشرفت منطقه سه شهرداری و رفاه و آسایش هرچه بیشترشهروندان این منطقه را هدف قرار داده اند و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

شهردار منطقه سه کلانشهر شیراز با ابراز امیدواری از اینکه اجرای این پروژه ها بتوانند تغییرات و تحول خوبی در این منطقه ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات این شهرداری بر حسب نیازهای منطقه، محله ها و درخواست شهروندان است و امید داریم از این طریق شرایط لازم برای بهبود زندگی شهروندان فراهم شود.

دکتر افضلی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ارائه خدمات همه جانبه، ارتقاء کیفیت فضاهای شهری و بهره مندی شهروندان از امکانات خدماتی، برای این شهرداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: علاوه بر تعریف پروژه های متعدد و مختلف عمرانی برای سال جدید، در حوزه خدمات شهری نیز بودجه هدفمند و منطقی برای منطقه سه شهرداری پیش بینی شده است که بر این اساس امید داریم نتایج و ثمرات خوبی عاید این منطقه تاریخی و گردشگری شهر شیراز شود.

شهردار منطقه سه با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی و خدمات شهری در سال جدید با رویکرد توسعه و پیشرفت منطقه و توجه به جنبه های کیفی زندگی شهروندان اجرا خواهند شد، گفت: با همدلی و اتحاد همه همکارانمان در شهرداری منطقه سه و همچنین مشارکت و همکاری شهروندان فهیم این منطقه تلاش می کنیم تا در تمامی زمینه های توسعه ای، خدمات خوبی به شهر و شهروندان ارائه شود و شهرداری و مردم نمونه کاملی از همکاری و همدلی در سال جدید باشند.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=44188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.