0
سخنگوی شهرداری شیراز اعلام کرد؛

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول

  • کد خبر : 44660
  • 13 اردیبهشت 1403 - 0:36
برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول
سخنگوی شهرداری شیراز از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های مذهبی، تاریخی و فرهنگی شیراز به مناسبت «هفته شیراز» در دانشگاه هانکوک سئول کره جنوبی به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری این کلان‌شهر خبر داد.

به گزارش آونگ پرس، رضا جاویدی با گرامیداشت «هفته شیراز» اظهار کرد: نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های مذهبی، تاریخی و فرهنگی شیراز در دانشگاه مطالعات و زبان های خارجی سئول که از بزرگترین دانشگاه های مطالعات خارجی جهان است، برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه، ۲۴ اردیبهشت‌ماه جاری با حمایت و همراهی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول و بر اساس هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز و گروه زبان فارسی و ایران‌شناسی دانشگاه هانکوک کره برپا و پذیرای دانشجویان و سایر بازدیدکنندگان علاقه‌مند خواهد بود.

جاویدی با اشاره به جایگاه شیراز به‌عنوان شهر جهانی صنایع دستی، ابراز امیدواری کرد؛ با تلاش و برنامه‌ریزی مجموعه مدیریت شهری و هم.افزایی و تعامل سایر دستگاه‌های ذی‌ربط شاهد اقدامات گسترده.تری در زمینه معرفی توانمندی هنرمندان صنایع‌دستی شیراز باشیم.

سخنگوی شهرداری شیراز عنوان کرد: در این نمایشگاه همچنین عکس‌هایی از جاذبه‌های شهر شیراز نظیر حرم حضرت شاهچراغ(ع)، مسجد نصیرالملک، آرامگاه حافظ و سعدی و ارگ کریم‌خان اکران خواهد شد.

وی با بیان اینکه این دانشگاه زادگاه آموزش زبان‌های خارجی در کره جنوبی محسوب می‌شود، گفت: اکنون بیش از ۴۵ زبان خارجی در این دانشگاه تدریس می‌شود و بیش از ۱۷ هزار دانشجو در رشته‌های مطالعات علوم انسانی، حقوق، علوم اجتماعی و … در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز یادآور شد: این نمایشگاه به مدت پنج روز از ۲۴ تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ دایر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=44660

برچسب ها

مطالب مرتبط

27اردیبهشت
از انتخاب یک روز به نام سبزبان تا نقش این قشر در عنوان “شیراز؛ پایتخت زیست‌محیطی آسیا”
در آیین نکوداشت مدیریت شهری از سبزبانان شهرداری شیراز مطرح شد؛

از انتخاب یک روز به نام سبزبان تا نقش این قشر در عنوان “شیراز؛ پایتخت زیست‌محیطی آسیا”

27اردیبهشت
آمادگی شیراز برای نقش‌آفرینی بیشتر در شبکه شهرهای اسلامی
در ملاقات دبیرکل سازمان پایتخت‌ها و شهرهای اسلامی و قائم‌مقام شهردار شیراز مطرح شد؛

آمادگی شیراز برای نقش‌آفرینی بیشتر در شبکه شهرهای اسلامی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.