0
مدیرعامل بانک شهر مطرح کرد؛

شیراز به کارگاه بزرگ عمرانی و ویترین ارائه خدمات تبدیل‌شده است/ همدلی و روحیه جهادی مدیریت شهری شیراز در خدمت‌رسانی به شهروندان

  • کد خبر : 44763
  • 17 اردیبهشت 1403 - 20:38
شیراز به کارگاه بزرگ عمرانی و ویترین ارائه خدمات تبدیل‌شده است/ همدلی و روحیه جهادی مدیریت شهری شیراز در خدمت‌رسانی به شهروندان
مدیرعامل بانک شهر در جلسه با مدیریت شهری شیراز با تقدیر از شهردار این کلان‌شهر گفت: شیراز به کارگاه بزرگ عمرانی و ویترین ارائه خدمات تبدیل‌شده است.

به گزارش آونگ پرس، مدیرعامل بانک شهر در جلسه با مدیریت شهری شیراز اظهار کرد: گوشه‌ گوشه این کلان‌شهر به کارگاه بزرگ عمرانی و ویترین ارائه خدمات تبدیل‌شده است.

محمدمهدی احمدی با بیان اینکه روحیه جهادی باعث موفقیت شهرداری شده است، افزود: این مهم با همدلی شورای اسلامی شهر و همچنین با تعامل و هم‌افزایی با سایر دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و بخش خصوصی شکل‌گرفته و ازاین‌جهت جای تبریک و سپاس و قدردانی از زحمات خادمانه و جهادگرانه برادرم محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: با تداوم ارائه خدمات مردم شیراز، باقیات‌صالحاتی برای این دوره مدیریت شهری بافی بماند.

مدیرعامل بانک شهر در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ارائه خدمات این بانک به شهرداری‌های کلان‌شهرها و سایر شهرهای کشور به‌واسطه سهامداری آن‌ها به‌طور مستمر است.

به گفته احمدی؛ کمتر شهری نظیر کلان‌شهر شیراز تاکنون بوده که بسته ارائه خدمات شهرداری آن به این گستردگی و پهنه وجود داشته باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: استمرار این خدمات سال‌های سال در کلان‌شهر شیراز تداوم داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز بابیان اینکه در شهرداری شیراز کار به‌خوبی پیش می‌رود و آثار این اقدامات در کف میدان قابل‌مشاهده است، اظهار کرد: این موضوع مور اذعان همگان است.

سید ابراهیم حسینی افزود: بخشی از این مهم حاصل تجربیات و مدیریت محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز و بخش دیگر حاصل تعاملات با دستگاه‌های مختلف صورت می‌گیرد.

وی این موفقیت‌ها مرهون همراه و همدل کردن مدیریت ارشد شهری و مجموعه مدیریت استانی دانست.

حسینی همچنین به تعامل مدیریت ارشد و تیم اقتصادی این حوزه با بانک شهر اشاره و بیان کرد: نگاه مثبت و همراهی بانک شهر در پیشبرد امور شهری و پروژه‌های بزرگ‌مقیاس قابل‌تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: این نگاه دوستانه و با رضایت طرفین همراه بود.

شهردار شیراز نیز در این جلسه از حمایت‌های بانک شهر از شهرداری این کلان‌شهر در دوران مدیریت شهری تقدیر کرد.

محمدحسن اسدی در ادامه به فعالیت‌های عمرانی شهرداری شیراز از شمال تا جنوب این کلان‌شهر پرداخت.

از فعالیت شبانه‌روزی در پروژه‌های بزرگ‌مقیاس عمرانی از شمال تا جنوب شیراز تا فعالیت هم‌زمان در ۳ خط مترو و دستگاه‌های تی‌بی‌ام در خطوط مترو بخشی از فعالیت گسترده مدیریت شهری هستند که شهردار این کلان‌شهر به آن پرداخت.

میهمان‌نوازی شهرداری شیراز با همراهی دستگاه‌های ذی‌ربط و پذیرایی چندمیلیونی و اسکان چند صدهزارنفری گردشگران این کلان‌شهر و زائران سومین حرم اهل‌بیت(ع) بدون هیچ حادثه‌ای در نوروز امسال با توجه به سیلاب ۵ و ۶ فروردین‌ماه نیز از دیگر مواردی بود که این مقام ارشد مدیریت شهری به آن پرداخت.

وی همچنین به دیگر دستاوردها و موفقیت‌های شهرداری شیراز نیز اشاره و کسب عنوان پایتخت زیست‌محیطی آسیا در سال ۲۰۲۴ را نیز ازجمله دستاوردهای این کلان‌شهر دانست.

اسدی در این جلسه همچنین به تشکیل شورای راهبردی و برنامه‌ریزی و رصد فعالیت‌های متعدد شهری ازجمله پروژه‌های بزرگ‌مقیاس عمرانی اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=44763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.