1

قهرمانان استانی رشته های تنیس روی میز و والیبال بانوان فرهنگی استان فارس معرفی شدند

  • کد خبر : 45015
  • 26 اردیبهشت 1403 - 19:11
قهرمانان استانی رشته های تنیس روی میز و والیبال بانوان فرهنگی استان فارس معرفی شدند
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: مرحله استانی مسابقات ورزشی فرهنگیان استان فارس با حضور بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ معلم ورزشکار آقا وخانم برگزار شد و برترین ها راهی مرحله نهایی این مسابقات شدند

به گزارش آونگ پرس، سید کاظم حسینی در آیین اختتامیه مسابقات ورزشی فرهنگیان استان در رشته های والیبال و تنیس روی میز بانوان فرهنگی، گرامیداشت مقام معلم ویادواره شهدای فرهنگی دومین کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس، در مجموعه ورزشی شهید حمزه شیراز، اظهار کرد: در راستای تحقق ساحت زیستی بدنی سند تحول بنیادین، در سال تحصیلی جاری، مسابقات ورزشی فرهنگیان با حضور بیش از ۲۵ هزار فرهنگی در سراسراستان برگزار شد.
وی افزود: مرحله استانی این رقابت ها با حضور بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ معلم ورزشکار آقا وخانم برگزار شد و برترین ها راهی  مرحله کشوری این مسابقات شدند.
حسینی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر معرفی معلمان الگو ، تصریح کرد: معلمان ورزشکار  همواره الگو بوده اند و ما می توانیم این قشر از معلمان را به عنوان الگو و نمونه معرفی کنیم.
وی ادامه داد: برای شناسایی و معرفی دانش آموزان مستعد رشته های مختلف لزوما نباید مربی تربیت بدنی بود لذا  ضروری است، هر یک از معلمان در راستای شناسایی و معرفی دانش آموزان  مستعد تلاش کنند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: یکی از معلمان الگو و نمونه استان،  خانم زری فتحی از دبیران تربیت بدنی ناحیه سه شیراز است.
وی افزود: خانم فتحی از افتخارات استان فارس است  که توانسته به عنوان داور بین المللی فوتسال در جام ملتهای آسیا به قضاوت برخی از رقابت ها فوتسال بپردازد.
رئیس هیئت ورزش دانش آموزی استان فارس، گفت: در راستای ایجاد شور و نشاط در بین معلمان، مسابقات ورزشی ویژه فرهنگیان را در سال جاری تحصیلی در دستور کار قرار دادیم.
وی افزود: در رشته والیبال، بانوان ناحیه سه شیراز با غلبه بر حریفان خود به مقام قهرمانی رسیدند والیبالیست های ناحیه چهار شیراز نایب قهرمان  شدند.
زیدآبادی نژاد تصریح کرد: در این رقابت ها، تیم های منطقه بالاده و ناحیه دو شیراز، مشترکا سوم شدند و تیم والیبال زرقان عنوان تیم اخلاق  و فرهنگی را از آن خود کرد.
وی گفت: در این مرحله از مسابقات، ۲۳ تیم مشارکت داشتند و به مدت ۴ روز از ۲۲ تا ۲۶ اردیبهشت در سالن های ورزشی رضوان و نرجس، با هم به رقابت پرداختند.
رئیس اداره تربیت بدنی و ورزش های در رشته تنیس روی میز، تیم اداره آموزش و پرورش استثنایی فارس به مقام قهرمانی رسید و تنیس بازان ناحیه سه نیز دوم شدند همچنین  تیم های اقلید و ناحیه دو شیراز مشترکا  مقام سوم را از آن خود کردند.
وی اضافه کرد: در این رقابت ها، ۱۸ تیم به مدت ۴ روز در سالن ورزشی شوریده  با هم  به رقابت پرداختند و تنیس بازان لارستان نیز به عنوان تیم اخلاق و فرهنگی معرفی شدند.
زید آبادی نژاد گفت: در بخش انفرادی در رده زیر۴۰ سال، خانم ها افروز زمانی از اوز و راحله عبداللهی از بیرم به ترتیب به مقام اول و دوم رسیدند و خانم  مهسا اعتقادی از لارستان و خانم الهام گودرزی از ناحیه سه شیراز رتبه سوم مشترک  را از آن خود کردند.
وی ادامه داد: در رده بالای چهل سال، معصومه رئیسی از اداره آموزش و پرورش استثنایی  مقام اول، فاطمه محمدیاری از ناحیه چهار شیراز دوم و خانم ها ناهید شعبانیان از ناحیه دو شیراز و فرزانه محسنی از استثنایی مشترکا  سوم شدند.
رئیس هیئت ورزش دانش آموزی استان فارس، گفت: تیم منتخب استان پس از برگزاری اردوی انتخابی در نیمه دوم خرداد ماه، به مسابقات کشوری در مشهد  اعزام می شوند.
شایان ذکر است: در این مراسم، از بانوی فرهنگی خانم زری فتحی؛ معلم تربیت بدنی ناحیه سه شیراز،  که به عنوان داور بین المللی فوتسال در جام ملت های آسیایی موفق به قضاوت در بازیهای آسیایی شده بود، تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=45015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.