0

روابط عمومی ها، گاهی در قامت یک دیپلمات برای آبروی سازمانی در میدان تلاش می‌کنند

  • کد خبر : 45037
  • 28 اردیبهشت 1403 - 14:36
روابط عمومی ها، گاهی در قامت یک دیپلمات برای آبروی سازمانی در میدان تلاش می‌کنند
مدیر روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان فارس نوشت: روابط عمومی ها، گاهی در قامت یک دیپلمات برای آبروی سازمانی در میدان تلاش می‌کنند، گاهی هنرمندانه بر بیلبوردهای شهری نقش و طرحی نو در می‌اندازند.

به گزارش آونگ پرس ، مهدی طاهری، مدیر روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان فارس در یادداشتی نوشت: روابط عمومی مجموعه ای است از هنر و هنر و هنر که جمع می شود در نگاه عاشقانه ای از جنس حوصله، خلاقیت و عشق؛ ما با طلوع خورشید طلایی رنگ تا انتهای شب نقره‌ای فام که شهر در سکوت و آرامش فرو می رود، ذهن و جسم و روحمان با کار عجین شده است، معجونی از زندگی و کار بی وقفه …

ما روابط عمومی ها، گاهی در قامت یک دیپلمات برای آبروی سازمانی در میدان تلاش می‌کنیم، گاهی هنرمندانه بر بیلبوردهای شهری نقش و طرحی نو در می‌اندازیم و گاهی در قامت یک مهندس از پل و تقاطع بالا می‌رویم و از سطح سیمانی قرن حکایت می‌کنیم.

ما یک خانواده‌ایم که شاید بعضا در حوزه‌های مختلف هم کار می‌کنیم اما موفقیت‌مان جز با همکاری، همدلی، یاری و مهربانی میسر نمی‌شود.

فرا رسیدن این روز را به شما استاد فرهیخته و بزرگوار صمیمانه تبریک و شادباش عرض کرده و از خداوند منان برای جنابعالی بهترین حال را خواستارم، این روز میمون، فرخنده و خجسته بر شما مبارک باد.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=45037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.