5

گشایش پنج پروژه آبرسانی در شهرستان نی ریز فارس، همزمان با دهه فجر

  • کد خبر : 43203
  • 17 بهمن 1402 - 18:46
گشایش پنج پروژه آبرسانی در شهرستان نی ریز فارس، همزمان با دهه فجر
همزمان با ایام گرامیداشت دهه فجر، طی مراسمی با حضور معاون استاندار فارس، پنج پروژه آبرسانی در شهرستان نی ریز، با اعتباری بالغ بر 333 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش آونگ پرس، محمودرضا رضایی کوچی در آیین بهره برداری از این پروژه ها اظهار داشت: گشایش ۷۱ پروژه آب و فاضلاب در ۳۲ شهرستان استان فارس، نشان از تلاش و عزم جدی شرکت آبفا استان فارس به منظور کاهش اثرات خشکسالی در تابستان آتی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به اینکه دولت مردمی ایران قوی همه ظرفیت ها را پای کار آورده است تا غبار محرومیت را از چهره کشور بزداید، گفت: محرومیت زدایی در حوزه آبرسانی یکی از رویکرد های پراهمیت دولت سیزدهم است.

وی گفت: خوشبختانه شرکت آبفا فارس با عملکرد قابل قبول، نشان داده که همسو با دولت و اهداف آن در حال خدمت رسانی به مردم است.

در این مراسم محمدعلی قلندری نیز به تشریح مشخصات فنی پروژه های آبرسانی مذکور پرداخت و گفت: این پروژه ها شامل احداث یک باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت ۳۵۰ متر مکعب، حفر و تجهیز یک حلقه چاه آبرسانی، اجرای ۹ هزار متر خط انتقال آب، اصلاح و توسعه ۱۹ هزار متر شبکه توزیع، کف شکنی ۱ حلقه چاه و اجرای ۳۰۰ متر خط انتقال برق است.

قائم مقام شرکت آبفا استان فارس افزود: امروز با گشایش این پروژه ها، مجموعه روستاهای هرگان، نصیرآباد، قطار بنه و روستای دولت آباد با جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند.

شهر نی ریز مرکز شهرستانی با همین نام، در ۲۲۰ کیلومتری شرق شیراز، مرکز استان فارس واقع شده است، شهرستان نی ریز دومین شهرستان وسیع استان و دارای سه بخش مرکزی،مشکان و قطرویه است، شهر نی ریز طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ دارای جمعیتی بالغ بر ۴۹ هزار و ۸۵۰ نفر است.

همزمان با ایام گرامیداشت دهه فجر، طی مراسمی با حضور معاون استاندار فارس، پنج پروژه آبرسانی در شهرستان نی ریز، با اعتباری بالغ بر ۳۳۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=43203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.