2

میز خدمت اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز در منطقه ۶ برگزار شد

  • کد خبر : 46180
  • 14 تیر 1403 - 13:32
میز خدمت اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز در منطقه ۶ برگزار شد
در میز خدمت اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز که با حضور ابراهیم کمالی نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز به‌منظور پاسخگویی مناسب به در خواست‌های مردمی در منطقه ۶ برگزار شد، اقدامات لازم در خصوص رفع مشکلات و درخواست‌ها و همچنین پیگیری و مرتفع شدن آن صورت گرفت.

به گزارش آونگ پرس، در میز خدمت اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز به‌منظور پاسخگویی مناسب به درخواست‌های مردمی در منطقه ۶ برگزار شد، اقدامات لازم در خصوص رفع مشکلات و درخواست‌ها و همچنین پیگیری و مرتفع شدن آن صورت گرفت.

میز خدمت اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز با حضور ابراهیم کمالی نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز و ناظر شورا در اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز، نادر ترکمانی‌نژاد مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری شیراز، قاسم حسن‌پور فرد مدیرکل امور حقوقی شهرداری شیراز، مسعود قادری شهردار منطقه ۶ و مسئولان، جهت پاسخگویی مناسب به درخواست‌های مردمی در شهرداری منطقه ۶ برگزار شد.

نظام‌مند کردن املاک شهرداری شیراز و پیگیری و رفع مسائل و مشکلات شهروندان از اهداف برپایی میزهای خدمت اداره کل املاک و مستغلات در مناطق شهرداری شیراز است و به‌صورت دوره‌ای در سطح مناطق برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=46180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.