1

رونمایی از انیمیشن امیر سرلشکر دوران در محضر مقام معظم رهبری

  • کد خبر : 47742
  • 19 شهریور 1403 - 23:11
رونمایی از انیمیشن امیر سرلشکر دوران در محضر مقام معظم رهبری
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس از رونمایی انیمیشن امیر سرلشکر دوران در محضر مقام معظم رهبری خبر داد.

به گزارش آونگ پرس، سردار سعید کوشکی جهرمی، امروز در مراسم هماهنگی دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس گفت: با قوت و انسجام کامل هفته دفاع مقدس پیگیری شود که این هفته مقدمه ورود به کار فاخر فرهنگی عظیم در استان محسوب می شود.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با اشاره به اینکه ۳۵۰ جلد کتاب پیرامون شهدا آماده شده است، گفت: برای انتخاب کتاب ها کمیته هفت نفره شکل گرفته است و کتاب ها در موضوعات مختلف تهیه شده است.

وی گفت: کتاب نقش شهرستان ها در حوزه دفاع مقدس در حال آماده سازی است و امیدوارم به زودی بتوانیم آن را آماده کنیم و شاخص های کتاب نقش ادارات و دستگاه ها در دفاع مقدس مهیا شده است و به زودی به دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود.

سردار کوشکی جهرمی با اشاره به اینکه ۱۶۸ یادمان شهید گمنام با اعتبار ۱۵۳ میلیارد تومان با همکاری شهرداری و شوراها ایجاد می شود، افزود: یک هزار و ۲۵۳ گلزار شهدا هم ساماندهی می شود.

وی از رفع محدودیت موزه دفاع مقدس فارس با تامین ۱۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع زمین به صورت تهاتری و غیره خبر داد و گفت: ۳۰ سردیس شهدای شاخص استان فارس به ارزش ۱۲ میلیارد تومان تهیه و در موزه دفاع مقدس فارس نصب می شود.

سردار کوشکی گفت: ۲۵ مستند با محوریت گردان های دفاع مقدس تهیه شده است و انیمیشن امیر سرلشکر دوران آماده شده است که در محضر مقام معظم رهبری رونمایی می شود.

وی گفت: سه مستند ارتش دردفاع مقدس، سپاه در دفاع مقدس و جهاد در دفاع مقدس آماده شده است و مستند فراجا در دفاع مقدس هم به زودی آماده می شود.

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=47742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.