0

روستاهای خوشاب و جانی آباد فراشبند در مسیر توسعه و محرومیت زدایی

  • کد خبر : 48821
  • 19 شهریور 1403 - 21:44
روستاهای خوشاب و جانی آباد  فراشبند در مسیر توسعه و محرومیت زدایی
مجید وامق فرماندار شهرستان فراشبند، شعبانی بخشدار مرکزی ، سرای جو مسوول دفتر فنی فرمانداری بهمراه مدیر بنیاد مسکن شهرستان فراشبند از روستاهای خوشاب و جانی آباد بازدید و زیر ساخت های توسعه روستایی را دراین مناطق مورد ارزیابی قرار دادند.

به گزارش آونگ پرس، مجید وامق فرماندار فراشبند با بررسی و رصد مشکلات از نزدیک در دیدار با اهالی و شورای اسلامی و دهیار روستاها مسایل و مشکلات آنان را مورد توجه قرار داد و بیان داشت : به برکت انقلاب اسلامی بسیاری از مشکلات روستاها مرتفع شده و زنگار محرومیت از چهره این مناطق زدوده شده است.
فرماندار شهرستان فراشبند به برخی از شاخص های توسعه دراین شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: تداوم خدمات توسعه و محرومیت زدایی نوید بخش داشتن روستاهایی آباد و با مردم سختکوش است ، روستاها کانون تولید و تامین معیشت بوده است و باید این رویکرد در روستاها حفظ شود.
فرماندار فراشبند ضمن اعلام لحاظ شدن اعتبار جهت بهسازی روستاها ، از بنیاد مسکن شهرستان خواست با هماهنگی دهیار و شورای اسلامی اجرای پروژه ها را اولویت بندی و بموقع اجرایی کنند.
دهیار و شورای اسلامی روستاهای مذکور نیز ضمن خوش آمدگویی نهایت رضایت مندی خود و اهالی را از بنیاد مسکن بعنوان یک نهاد انقلابی اعلام داشتند.
اصغر غلامی مدیر بنیاد مسکن فراشبند نیز فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حوزه مسکن شهری و روستایی شهرستان فراشبند را تشریح کرد و بیان داشت : بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در سایه تامین مسکن ، متناسب با توسعه یکنواخت مجتمع های زیستی با رعایت اصول فنی ضمن حفظ هویت و سیمای عمومی روستا و به طور کلی تبلور فیزیکی فرهنگ و اقلیم هر منطقه در مسکن روستایی به پیش رفته است .

مهندس غلامی با بیان اینکه شهرستان فراشبند با عنایت به رسالت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان یک بخش تخصصی در تولید و تامین مسکن برای اقشار کم درآمد و محروم حرکت کرده است اهم فعالیت های انجام شده در بنیاد این شهرستان را تشریح کرد و گفت : پرداخت تسهیلات طرح ویژه در سطح روستاهای این شهرستان به تعداد ۲۰۲۰ فقره ، پرداخت تسهیلات حوادت در سنوات قبل در سطح شهر و روستا به تعداد ۶۳ فقره شهری و ۱۷۰ فقره تسهیلات روستایی از جمله فعالیت های شاخص در این شهرستان است .

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=48821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.