1

دستگیری ۲ عامل ایجاد رعب و وحشت در مرودشت

  • کد خبر : 44061
  • 20 فروردین 1403 - 17:32
دستگیری ۲ عامل ایجاد رعب و وحشت در مرودشت
فرمانده انتظامی مرودشت گفت: ۲ برادر که در فضای حقیقی و مجازی با انتشار تصاویری از سلاح گرم اقدام به قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در شبکه‌های اجتماعی می‌کردند توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش اونگ پرس، سرهنگ فرشید زینلی در تشریح این خبر بیان کرد: در روز ۱۳ فروردین‌ماه ماموران انتظامی جهت برقراری امنیت شهروندان در تفرجگاه تیره باغ حضور داشته که با توجه به ازدحام جمعیت سرنشینان یک خودرو اقدام به تیراندازی هوایی و ایجاد رعب و وحشت می‌کنند و سریعا متواری می‌شوند.

وی افزود: در راستای رسیدگی به موضوع و جلوگیری از هرگونه ترویج خشونت و ایجاد رعب و وحشت و همچنین مقابله با برهم زنندگان نظم و آرامش، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

زینلی بیان داشت: کارشناسان پلیس فتا و کارکنان امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص ۲ نفر که برادر هم بودند را به اتهام قدرت نمایی با سلاح گرم و انتشار آن در فضای مجازی را شناسایی و آنان را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=44061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.