1
رییس کمیسیون برنامه و بودجه، امورحقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز:

بهره مندی روستای برمشور علیا و سفلی بخش مرکزی شیراز از خدمات شهرداری شیراز

  • کد خبر : 44446
  • 07 اردیبهشت 1403 - 19:50
بهره مندی روستای برمشور علیا و سفلی بخش مرکزی شیراز از خدمات شهرداری شیراز
رییس کمیسیون برنامه و بودجه ، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز در یکصد و پنجاهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز از تصویب ارائه خدمات شهرداری شیراز به روستاهای برمشور علیا و سفلی خبر داد.

به گزارش آونگ پرس، افسانه خواست خدایی از تصویب ارائه خدمات شهرداری شیراز به روستاهای برمشور علیا و سفلی خبر داد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه ، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به همجواری دو روستای برم شور علیا و سفلی با سایت بزرگ دفن زباله گفت: باتوجه به ماده ۷۳ قانون شهرداری درآمد هر شهرداری منحصرا باید به مصرف همان شهر برسد،اما به دلیل اینکخه این دو روستا سال ها متحمل مشکلات عدیده ای در خصوص سایت دفن زباله شده اند طی رایزنی های انجام شده به زودی این دو روستا از خدمات شهرداری شیراز بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: در زمان راه اندازی سایت برمشور بر اساس قراردادی ، شهرداری متعهد به ارائه برخی خدمات به ساکنین روستای برمشور علیا و سفلی گردیده بود که متاسفانه تا کنون اجرا نشده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز یادآور شد: بر اساس این مصوبه هرگونه هزینه کرد را پس از تعیین برآورد و انطباق ردیف اعتباری در بودجه مصوب شهرداری شیراز و با موافقت شورای اسلامی شهر شیراز توسط شهرداری اقدام خواهد شد.

خواست خدایی در پایان خاطر نشان کرد: روستاهای یاد شده خارج از محدوده شهری می باشند، اما به جهت استقرار سایت دفن زباله عملا بخش عظیمی از خدمات دفن زباله و پسماند شهر شیراز ، در روستای برمشور انجام می گردد که عمدتا تاثیر گذاری نامطلوب نیز بر آن محل داشته است .

 

لینک کوتاه : https://avangpress.ir/?p=44446

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم آونگ پرس منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.